فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه:

طرح سنجش آلایندگی اتوبوس‌های درون شهری ارومیه اجرا می‌شود

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه گفت: در آینده نزدیک طرح سنجش آلایندگی اتوبوس‌های درون شهری ارومیه اجرا می‌شود.

طرح سنجش آلایندگی اتوبوس‌های درون شهری ارومیه اجرا می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، ناصر سعیدآبادی اظهار داشت: با توجه به اینکه خودروهای فرسودن نقش زیادی در آلودگی هوا دارند تلاش می‌شود در ناوگان عمومی از خودروهای آلوده کمتر استفاده شود.

    وی با بیان اینکه میزان آلایندگی اتوبوس‌های درون شهری ارومیه مورد سنجش قرار می‌گیرند، تصریح کرد: در این خصوص محیط زیست آذربایجان غربی وارد کار شده و میزان آلایندگی اتوبوس‌های درون شهری را اندازه‌گیری می‌کند.

    مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه با بیان اینکه با مشخص شدن میزان آلایندگی می‌توانیم جلو آلودگی هوا را توسط اتوبوس‌ها بگیریم، اذعان داشت: در صورت بالا بودن آلایندگی، نسبت به تعمیر اتوبوس اقدام می‌شود.

    این مسئول با بیان اینکه تا کنون 50 درصد اتوبوس‌های شهری ارومیه مورد سنجش آلایندگی قرار گرفته‌اند، ادامه داد: ین اقدام در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت و میزان آلایندگی اتوبوس‌ها مشخص می‌شود.

    سعیدآبادی با بیان اینکه اتوبوس‌های دارای مشکل و نقص فنی به تعمیرگاه فرستاده شدند، اعلام کرد: در این خصوص 70 دستگاه اتوبوس که میزان آلایندگی آنها بالا بود مورد تعمیر و نقص فنی قرار گرفتند.

    مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه با بیان اینکه میزان گوگرد در سوخت اتوبوس‌ها بالا است، اظهار داشت: لازم است تا میزان آلایندگی اتوبوس‌ها به طور مرتب مورد سنجش قرار گیرد تا بیش از این شاهد آلودگی هوای شهر نباشیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو