فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل کویر تایر:

اجرای طرح های توسعه در کویرتایر با جدیت دنبال می شود

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت کویرتایر با بیان اینکه اجرای طرح های توسعه کوتاه مدت و بلند مدت با جدیت در این کارخانه تایر دنبال می شود گفت: کویرتایر امروز افتخار صنعت تایر کشور و نماد و عَلَم صنعت خراسان جنوبی است.

اجرای طرح های توسعه در کویرتایر با جدیت دنبال می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سید محمد حسین زینلی عصر امروز درجریان بازدید مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری امید از کارخانه کویرتایر با اشاره به تاریخچه شکل گیری و روند اجرایی این کارخانه  اظهار داشت: کویرتایر سالها با فعالیت ارزشمند و تولید باکیفیت همواره پله های ترقی، تعالی و پیشرفت را به عنوان سازمانی پویا و رو به رشد پیموده است

    وی تصریح کرد: کویر تایر با تکیه بر توانمندی مدیران، کارشناسان و کارکنان ساعی و ارزشمند خویش و با تولید محصولات با کیفیت همچون گذشته در صنعت تایر کشور پیشتاز بوده است.

    وی با اشاره به اینکه مهمترین برنامه شرکت اجرای طرح توسعه است و با جدیت دنبال می شود گفت: تولید تایرهای سنگین سیمی، اتوبوسی، کامیونی، تایرهای وانتی و شاسی بلند و سواری که ظرفیت 40 هزار تن را شامل می شود از اهداف اجرای طرح توسعه بلند مدت است.

    مدیرعامل شرکت کویرتایر اظهار داشت: با اجرای طرح های توسعه کوتاه و بلند مدت طی 3 سال آینده ظرفیت این کارخانه به 70 هزار تن خواهد رسید.

    زینلی با اشاره به اینکه مطالعات دولت در افق 1404 تولید 700هزار تن تایر را برای کشور پیش بینی کرده است اظهارداشت: درحال حاضر 230 هزار تن تایر در کارخانجات تایرسازی کشور تولید می شود که سایر نیاز کشور باید از طریق اجرای طرح های جدید تأمین گردد.

    مدیرعامل شرکت کویرتایر با بیان اینکه هر کارخانه تایرسازی در حال حاضر توان توسعه، اجرا و تولید بیش از 40 هزارتن تایر را دارد بیان کرد: وزارت صنعت، معدن مطالعات اجرای 4 کارخانه تایرسازی در کشور را انجام داده است.

    وی با اشاره به اینکه در سفر استانی دولت به خراسان جنوبی 100 میلیون یورو از محل فاینانس چین به تصویب رسیده است افزود: در حال حاضر با بانکهای کشور برای قبول عاملیت در حال بررسی هستیم.

    زینلی بیان کرد:در این راستا مذاکراتی با شرکت های خارجی در خصوص سرمایه گذاری در طرح مذکور صورت گرفته و در راستای دریافت دانش فنی و تکنولوژی در حال مذاکره نهایی می باشیم.

    مدیرعامل شرکت کویر تایر با اشاره به خلاقیت و نوآوری های داخلی مدیران، کارشناسان و کارکنان این شرکت گفت: در زمینه ساخت و تولید ماشین آلات خط تولید از قبیل پرس های پخت که برای نخستین بار درکشور تولید شده و همچنین نوآوری و خلاقیت هایی که در حوزه تکنولوژی ایجاد شده است سالیانه میلیاردها تومان برای کویرتایر دستاورد داشته است.

    زینلی کسب بیش از 120 عنوان موفقیت، تندیس،گواهینامه استانی،ملی و بین المللی را حاصل خرد جمعی،خودباوری و نوآوری دانست وگفت: درسال گذشته 814 پیشنهاد به سازمان نظام پیشنهادات این شرکت ارائه شده که تاکنون 84 پیشنهاد  اجرا و دستاوردهای ارزشمندی در پی داشته است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو