فونیکسریمکسبهتام

مروری بر خطراتی که ماموران راهور را تهدید می‌کند

یک پلیس راهور درتصادف با پراید به کما رفت

عصر خودرو- یکی از پرسنل پلیس راهنمایی و رانندگی روز گذشته حین خدمت با یک دستگاه سواری پراید تصادف کرده و هم‌اکنون در کماست.

یک پلیس راهور درتصادف با پراید به کما رفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن تشریح جزییات این حادثه از مشکلات و خطراتی گفته است که ماموران راهنمایی و رانندگی را تهدید می‌کند.

    سردار تیمور حسینی درباره حادثه روز گذشته برای یکی از ماموران پلیس راهور اظهار کرد: حوالی ساعت 18 روز گذشته یک مورد حادثه رانندگی به پلیس راهور گزارش شد که یکی از ماموران ما برای بررسی و جمع کردن صحنه تصادف به محل حادثه واقع در بزرگراه یاسینی اعزام شد.

    وی ادامه داد: "سید حسن صالح‌نژاد" مامور پلیس راهنمایی و رانندگی در حال انجام عملیات در این منطقه بود که ناگهان یک دستگاه سواری پراید به شدت با این فرد برخورد کرده و متاسفانه این همکار ما هم‌اکنون در وضعیت نامناسبی بوده و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان تحت نظر است.

    در سال گذشته بیش از 40 مورد تصادف وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی را داشته‌ایم و می‌توان گفت که همکاران من هر لحظه در معرض چنین تصادفاتی قرار دارند.

    رییس پلیس راهور پایتخت، مامور حادثه دیده را دارای بیش از 25 سال سابقه خدمت عنوان کرد و گفت: سواری پراید پس از تصادف در محل متوقف شد. بررسی‌ها نشان داد که راننده پراید حین رانندگی توجه کافی به مسیر مقابل نداشته و به دلیل عدم توجه به جلو، با مامور راهور برخورد کرده است.

    حسینی با اشاره به وقوع این حادثه اظهار کرد: البته این نخستین حادثه‌ای نیست که برای ماموران ما رخ می‌دهد. در سال گذشته بیش از 40 مورد تصادف وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی را داشته‌ایم و می‌توان گفت که همکاران من هر لحظه در معرض چنین تصادفاتی قرار دارند.

    شایع‌ترین خطراتی که پرسنل راهور را تهدید می‌کند

    وی در ادامه با بیان اینکه علاوه بر خطر تصادف، خطرات دیگری نیز ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی را تهدید می‌کند، خاطرنشان کرد: آلودگی هوا، آلودگی صوتی، بیماری‌های ناشی از ایستادن طولانی مدت، ساعت طولانی کار و... از جمله مواردیست که سلامت پرسنل پلیس راهور را در معرض خطر قرار داده است.

    رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزد: این موارد علاوه بر اینکه ممکن است تاثیرات مستقیم بر سلامت ماموران داشته باشد، تاثیرات ثانویه نیز خواهد داشت. به عنوان مثال در روزهای آلودگی هوا در حالی که به شهروندان توصیه می‌شود که از منزل خارج نشوند، ماموران پلیس راهور باید با توان صددرصدی در معابر حضور داشته باشند که این تنها یک نمونه از موارد سختی کار است.

    سردار حسینی با اشاره به سختی‌ها و آسیب‌هایی که ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی را تهدید می‌کند، افزود: به نظر می‌رسد که در این زمینه نیازمند توجه بیشتر ازسوی دستگاه‌های مسئول همچون دولت و مجلس باشیم و امیدواریم در آینده بتوان با تدابیر اتخاذ شده، این خطرات را به حداقل رساند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو