فونیکسریمکسبهتام

تصادف زنجیره‌ای ۳۰ خودرو دراتوبان قزوین-کرج

یک اتوبوس واژگون شد

عصر خودرو- خوشبختانه این تصادف زنجیره‌ای منجر به فوت نشده و تنها ۴ نفر از سرنشینان خودروها مصدوم شدند که به صورت سرپایی مداوا و یا در صورت لزوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

تصادف زنجیره‌ای ۳۰ خودرو دراتوبان قزوین-کرج
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از تسنیم، رئیس پلیس راه استان قزوین از تصادف زنجیره‌ای 30 خودرو سواری و واژگونی اتوبوس حامل 17 مسافر در اتوبان قزوین-کرج خبر داد.

    سرهنگ بهرام زینلی اظهار داشت: طی ساعات گذشته و با توجه به بارش شدید باران در محورهای مواصلاتی استان قزوین، 30 خودرو سواری در باند جنوبی آزادراه قزوین-کرج با یکدیگر برخورد کردند.

    وی بیان کرد: تصادف زنجیره‌ای 30 خودرو از کیلومتر 2 عوارضی آغاز و سبب مسدود شدن مسیر شده بود که نیروهای راهداری و پلیس راه خودروها از مسیر تردد خارج کرده و جاده بازگشایی شد.

    رئیس پلیس راه استان قزوین افزود: خوشبختانه این تصادف زنجیره‌ای منجر به فوت نشده و تنها 4 نفر از سرنشینان خودروها مصدوم شدند که به صورت سرپایی مداوا و یا در صورت لزوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

    زینلی با اشاره به واژگونی اتوبوس در اتوبان قزوین-کرج گفت: اتوبوس حامل 17 مسافر که از تهران به سمت ارومیه در باند شمالی اتوبان قزوین-کرج در حال حرکت بود به سبب تخطی از سرعت مجاز در جاده لغزنده واژگون شد.

    وی ادامه داد: اتوبوس در کیلومتر 35 به سمت قزوین واژگون شد که تنها منجر به مصدومیت 7 تن از مسافران شد که با کمک نیروهای امدادی مصدومان به  بیمارستان  منتقل شدند.

    رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان این مطلب که در حال حاضر تمام جاده‌های استان لغزنده هستند، تصریح کرد: با توجه به ادامه بارش‌ها و لغزندگی جاده‌های استان از رانندگانی که قصد تردد و یا در حال تردد از این مسیرها هستند تقاضا داریم با سرعت مطمئنه و با رعایت فاصله طولی حرکت کنند.

    زینلی خاطرنشان کرد: رعایت قوانین رانندگی در جاده لغزنده و بارانی از اهمیت دوچندانی برخوردار بوده که باید مورد توجه رانندگان قرار گیرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو