فونیکسریمکسبهتام

تمهیدات ترافیکی نیمه شعبان در مسجد جمکران اعلام شد

عصر خودرو- رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا تمهیدات ترافیکی مراسم نیمه شعبان در شهر قم و مسجد مقدس جمکران را اعلام کرد. امسال ایستگاه‌ها و پارکینگ‌های ویژه‌ای برای خودروهای شخصی در نظر گرفته شده است که پس از هماهنگی‌های نهایی در طول مسیرها اطلاع رسانی می‌شود.

تمهیدات ترافیکی نیمه شعبان در مسجد جمکران اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از نسیم آنلاین، به نقل از سایت پلیس،‌ سرهنگ علیرضا جهانگیری با اشاره به تمهیدات ترافیکی مراسم نیمه شعبان در قم و جمکران اظهار داشت: همانند سالهای گذشته تمهیدات ترافیکی در اطراف مسجد مقدس جمکران اجرا می شود. امسال ایستگاه ها و پارکینگ های ویژه ای برای خودروهای شخصی در نظر گرفته شده است که پس از هماهنگی های نهایی در طول مسیرها اطلاع رسانی می شود.

    وی با بیان اینکه وضعیت راههای منتهی به جمکران بهتر شده است، تاکید کرد: با بهره برداری بزرگراه پیامبر اعظم(ص) از قم به جمکران خوشبختانه امسال به نظر می رسد ترافیک کمتری را در اطراف مسجد شاهد باشیم.

    رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا با بیان اینکه پارکینگ های کافی برای مسجد در نظر گرفته شده است، افزود: از زائران می خواهیم ضمن همکاری با پلیس حتما خودروهای خود را داخل پارکینگ های پیش بینی شده پارک کرده واز اشغال مسیرهای تردد خودروها خوداری کنند. در صورت پارک در کنار خیابانهای منتهی به مسجد مقدس جمکران ماموران مجبور به جابجایی خودرو می شوند.

    جهانگیری ادامه داد: به زائران این اطمینان را می دهیم که امسال به تعداد کافی پارکینیگ برای پارک خودروهای شخصی وجود دارد. ضمن اینکه روشنایی پارکینگ ها تامین شده و با دوربین های مدار بسته رفت و آمدها کنترل می شود. با رفع ایرادات فکر می کنیم امسال مشکلات به حداقل ممکن برسد و زائران بتوانند به راحتی از این فضای معنوی استفاده کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو