فونیکسریمکسبهتام

ارزانترین و گرانترین بنز در سال گذشته + جدول

عصر خودرو- مرسدس بنز یکی از محبوبترین برند های بازار خودرو به حساب می آید که ارزانترین و گرانترین محصول آن را در این گزارش مورد بررسی قرار داده ایم.

ارزانترین و گرانترین بنز در سال گذشته + جدول
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرسدس بنز یکی از تولیدکنندگان لوکس ترین و قدیمی ترین خودروهای دنیا به همراه "آئودی" و "ب‌ام‌دبلیو" جزء سه خودروسازی مشهور آلمانی محسوب می شود.

    براساس این گزارش از گذشته تا به امروز بنز سواری آرزوی خیلی ها بوده است در ایران هم ازهمان دهه 40 تا امروز فقط خواص سراغ اش می رفتند به همین منظور بازار کشور برای مرسدسی ها بسیارمهم بوده است.

    محبوبیت این خودرو کنجکاوی ما را برانگیخت تا با بررسی آمار گمرک از اوضاع واردات مرسدس بنز در سال 94 به کشور و ارزانترین و گرانترین مدل این خودرو باخبر شویم.

    طبق آمار اعلام شده از سوی سازمان گمرک کشور در بین مدل های وارد شده سال 94، C200 با حدود قیمت یک میلیارد و 500 میلیون ریال به عنوان ارزان ترین و S500 با حدود قیمت 4 میلیارد و 700 میلیون ریال به عنوان گران ترین خودرو از خانواده بنز بوده است.

    شایان ذکر است که حدود 34 دستگاه بنز C200 و تنها یک دستگاه خودرو بنز S500 به کشور وارد شده است.

    طبق مشاهدات صورت گرفته در بازار خودروی مرسدس بنز C200  با قیمتی حدود 250 میلیون تا 525 میلیون تومان به فروش می رسد، همچنین گرانترین خودروی بنز یعنی S500 حدود 2 میلیارد و 100 میلیون تا 3 میلیارد تومان قیمت گذاری شده است.

    مجموع واردات ارزان ترین و گران ترین خودرو محصول بنز در سال 94 به شرح زیر است:

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط