فونیکسریمکسبهتام

معاون تاکسیرانی کرمانشاه مطرح کرد:

طرح تعویض تاکسی‌های فرسوده در کرمانشاه در حال انجام است

عصر خودرو- معاون تاکسیرانی کرمانشاه گفت: طرح تعویض تاکسی‌های فرسوده در کرمانشاه در حال انجام است و متقاضیان با داشتن شرایط و مدارک لازم برای این مهم اقدام کنند.

طرح تعویض تاکسی‌های فرسوده در کرمانشاه در حال انجام است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، یوسف حیدری در خصوص شرایط طرح تعویض تاکسی‌های فرسوده در کرمانشاه اظهار داشت: متفاضیان شرکت در طرح تعویض تاکسی‌های فرسوده می‌توانند با داشتن اسناد مالکیتی و دیگر مدارک مورد نظر به دفاتر پیشخوان مراجعه و ثبت نام اولیه در طرح تعویض خودروهای فرسوده را انجام دهند که پس از تایید نهایی از سوی اتحادیه کشوری اسامی  پذیرفته شدگان به ما ابلاغ  و اطلاع رسانی می‌شود.

    معاون تاکسیرانی کرمانشاه افزود: پس از تایید نهایی، اسامی به بانک‌های عامل معرفی می‌شود و تشکیل پرونده و سپردن ضامن و... انجام و سپس صدور پیش فاکتور در نمایندگی ایران خودر صورت می گیرد و متقاضی برای اسقاط خودرو معرفی می شود.

    وی با بیان اینکه پروسه طرح تعویض تاکسی‌های فرسوده در مدت یک ماه تا 40 روزه انجام می‌شود، افزود: تاکنون از 700 متقاضی این طرح در کرمانشاه 300 نفر به بانک معرفی شدند و 400 نفر هم طی روزهای آینده معرفی می‌شوند.

    حیدری افزود: طرف قرارداد با طرح تعویض تاکسی‌های فرسوده ایران خودرو است و خودروهایی که برابر تقاضای مالک خودرو در نظر گرفته شده سمند ef7 و پژو 405  است و بانک‌های عامل نیز ملت، تجارت و پارسیان هستند.

    وی بیان کرد: بانک‌های عامل مبلغ 20 میلیون تومان وام 16 درصد به متقاضیان تسهیلات با سیر مراحل اداری  اعطا می‌کند و البته ارزش لاشه خودروی اسقاطی به عنوان آورده سهم تاکسی‌دار با اعلام نظر قیمت کارشناسی نیز لحاظ می‌شود.

    حیدری در ادامه اظهار کرد: عمر ناوگان تاکسی در استان کرمانشاه 7 سال است و به نسبت میانگین کشوری دارای ناوگانی جوان هستیم و با انجام طرح تعویض تاکسی‌های فرسوده این ناوگان جوان‌تر می‌شود.

    وی در خصوص طرح تعویض طرح تعویض وانت‌بارها نیز گفت: این طرح کشوری است  و به محض اعلام به ما،  برای افرادی که تحت پوشش تاکسیرانی هستند اقدام لازم صورت می‌گیرد و اکنون نیز طرح ساماندهی وانت بارها در حال انجام است.

    حیدری در مورد نرخ‌های کرایه جدید تاکسی در استان کرمانشاه گفت: این بحث در کمیسیون خدمات شهری و شورا مطرح شده و ما منتظر موافقت فرماندار برای اعلام نرخ‌های جدید هستیم اما فعلا نرخ‌ها ثابت است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو