فونیکسریمکسبهتام

وضعیت پیاده راه ۱۷ شهریور بهتر خواهد شد

عصر خودرو- معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: نمی توانیم به خاطر نارضایتی ۳۰ درصد از کسبه های محور ۱۷ شهریور طرح را متوقف کنیم.

وضعیت پیاده راه ۱۷ شهریور بهتر خواهد شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مجتبی عبدالهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به آخرین وضعیت طرح پیاده راه 17 شهریور، اظهار داشت: شهرداری تهران این طرح را به شورای شهر ارائه کرده و منتظر بررسی از سوی شوراست.

    وی با بیان اینکه شهرداری تهران آمادگی دارد در خصوص اقدامات انجام شده طرح محور 17 شهریور به شورا گزارشاتی ارائه دهد، افزود: در حال حاضر شورا در حال بررسی در خصوص این طرح است.

    معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تأکید بر اینکه حرف شهرداری تهران در خصوص تغییر ندادن این طرح به علت هزینه های انجام شده نیست، گفت: حرف اصلی شهرداری این است که طرح پیاده راه 17 شهریور پشتوانه علمی دارد.

    عبدالهی با بیان اینکه طرح پیاده راه 17 شهریور هنوز تکمیل نشده است، تصریح کرد: شورای شهر باید اجازه دهد پروژه تکمیل شود و بعد نتیجه را ببیند چرا که ما مطمئن هستیم که وضعیت این محور بهتر خواهد شد.

    وی به فرامنطقه ای و فرا محلی بودن این پروژه اشاره کرد و گفت: شهرداری نباید تنها به خاطر نارضایتی 50 مغازه دار اتومبیل فروشی که برای 20 ماده 55 گرفته اند، طرح را بر هم بزند.

    معاون شهردار تهران با بیان اینکه رفاه ساکنان و مردم این محله برای شهرداری تهران از اهمیت بیشتری برخوردار است، افزود: بر اساس نظر سنجی 70 درصد از مردم از طرح پیاده راه 17 شهریور رضایت دارند.

    عبدالهی اضافه کرد: 30 درصد از افراد  ناراضی عمدتاً کسبه(موتور فروش، اتومبیل فروش) هستند، که شهرداری تهران نیز در پی حل مشکلات آنها است.

    وی با بیان اینکه پیاده راه 17 شهریور در کنار اتوبان امام علی (ع) و خط مترو و همچنین زیر گذر ساخته شده است، تصریح کرد: تصور عده ای بر این است که اگر این محور باز شود جمعیت افزایش پیدا می کند، بنابراین باید بگویم که ما محدودیت ترافیک برای ماشین های شخصی در این محور داریم اما برای عموم محدودیتی نداریم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو