فونیکسریمکسبهتام

امضای تفاهم نامه همکاری بین ISQI و دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

عصر خودرو- شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه، تفاهم نامه ای را با دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در خصوص همکاری های مشترک در زمینه برگزاری همایش ها و جوایز، توسعه کسب و کار، آموزش و مشارکت های بین المللی به مدت ۳ سال امضا کرد.

امضای تفاهم نامه همکاری بین ISQI و دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از روابط عمومی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در جلسه امضای این تفاهمنامه که با حضور مدیریت عامل و مدیران ارشد شرکت و ریاست دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و مدیران ارشد دانشگاه برگزار شد، مهندس اشکان گلپایگانی مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با اشاره به اینکه ISQI پتانسیل خوبی برای ارتباط با دانشگاه دارد و هم اکنون خلاء نبود این ارتباطات کاملا مشهود است، تصریح کرد: آرمان ذهنی ما در شرکت، همواره ایجاد فضای مثبتی بوده که در کنار توانمندی های فنی بتوانیم مباحث تئوری، علمی و دانشگاهی را نیز سرلوحه کار خود قرار دهیم.
    وی افزود: یک سازمان اجرایی به تنهایی نمی تواند فعالیت های علمی بزرگی انجام دهد مگر اینکه یک مجموعه دانشگاهی را به عنوان حامی در کنار خود داشته باشد.
    در ادامه دکتر طهمورث حسنقلی پور ریاست دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با بیان اینکه تمام تلاش ما ایجاد ارتباط بین دانشگاه و جامعه است، عنوان کرد: همه ما روزی دانشجو بوده ایم اما این مشکل سالیان سال است که در حیطه دانشگاه وجود دارد و ما تمام سعی خود را در زمینه مرتفع شدن آن به کار خواهیم بست.
    در پایان نیز تفاهم نامه همکاری بین شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به امضاء رسید و مقرر شد در اسرع وقت کارگروه مشترک کار خود را آغاز نماید.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو