فونیکسریمکسبهتام

نماینده مردم خلخال در مجلس خواستار شد؛

احداث کارخانه تولید تایر خودرو در خلخال پیگیری شود

عصر خودرو- نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری احداث کارخانه تولید تایر خودرو در خلخال شد.

احداث کارخانه تولید تایر خودرو در خلخال پیگیری شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مهر، جلیل جعفری صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پروژه‌های متعدد سرمایه‌گذاری در طول چهار سال اخیر در خلخال و کوثر پا گرفته است، تأکید کرد: انتظار می‌رود نماینده بعدی این دو شهرستان پروژه‌های نیمه‌تمام را پیگیری کند.

    وی افزود: بنده با شعار «توسعه همه‌جانبه، رفع معضل بیکاری» فعالیت خود در مجلس را آغاز کردم و برای تحقق آن در دو حوزه تکمیل زیرساخت‌ها و ایجاد اشتغال برنامه‌هایی را در دستور کار قرار دادم.

    نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از جمله اولین همایش سرمایه‌گذاری در شهرستان خلخال با هدف معرفی جاذبه‌های سرمایه‌گذاری برگزار و در پی آن طرح‌های متعدد سرمایه‌گذاری پایه‌ریزی شد.

    به گفته جعفری در ایجاد اشتغال چند پروژه حیاتی برای دو شهرستان تعریف شده که انتظار می‌رود نماینده منتخب جدید نسبت به پیگیری و تحقق آن ها اقدام کند.

    وی با بیان اینکه مهم نیست چه کسی نماینده باشد و مهم خدمت‌رسانی است، تصریح کرد: مهم‌ترین پروژه احداث کارخانه تولید تایر خودرو است که ظرفی اشتغال هزار و 400 نفر را دارد.

    نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی مشکل فعلی احداث این مجموعه تولیدی را لایسنس آن عنوان و اضافه کرد: انتظار می‌رود دریافت آن از سوی نماینده جدید پیگیری شود.

    جعفری خواستار پیگیری آغاز به کار کارخانه روکش تایر با سرمایه‌گذاری شرکت بارز و کارخانه بتن شد و افزود: در عین حال عملیات نیروگاه سیکل ترکیبی انجام شده و انتظار می‌رود در هفته های آینده کلنگ زنی شود.

    وی با اشاره به سرمایه‌گذاری اتکا برای ایجاد گاوداری دو هزار و 500 رأسی متذکر شد: قرار است از دشت مغان زمینی برای تأمین علوفه این گاوداری اختصاص یابد و لازم است مسئولان پیگیر تحقق آن باشند.

    نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی راه‌اندازی این گاوداری را زمینه‌ساز ایجاد کارخانه‌های لبنیات دانست و افزود: احداث مجتمع گلخانه‌ای در کوثر نیز نیازمند پیگیری است.

    وی در عین حال به ضرورت پیگیری احداث کارخانه تولید قطعات خودرو با همکاری سایپا و ایران خودرو اکید کرد و افزود: انتظار می‌رود تمامی پروژه‌های ذکر شده به نحو احسنت رسیدگی و پیگیری شود تا بخش قابل‌توجهی از مشکلات بیکاری در این دو شهرستان رفع شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو