فونیکسریمکسبهتام

محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد

عصر خودرو- پلیس راهور نیروی انتظامی محدودیت های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد.

محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، تردد موتور سیکلت از ساعت 12:00 ظهر روز چهار شنبه - 29 اردیبهشت ماه- تا ساعت 2 روز دوشنبه مورخ سوم خرداد از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است؛ اما رفت و آمد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماَموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
    در محور کرج - چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت ممنوع است، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15:00 روز جمعه- 31 اردیبهشت ماه- تا ساعت 02:00 روز شنبه -اول خردادماه- از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع اعلام شده است و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 روز جمعه - 31 اردیبهشت ماه- تا ساعت 02:00 روز شنبه - اول خردادماه- از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.
    تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:00 روز یکشنبه - دوم خردادماه- تا ساعت 02:00 روز دوشنبه - سوم خردادماه- از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده وبا اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:30 روز یکشنبه - دوم خردادماه - تا ساعت 02:00 روز دوشنبه - سوم خردادماه- از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه است.
    در محور هراز تردد تمام وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 13:00روز یکشنبه - دوم خردادماه- تا ساعت 03:00 بامداد روز دوشنبه - سوم خردادماه- از رودهن محدوده (مشاء)به سمت آمل ممنوع می شود و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد تمام وسایل نقلیه از از ساعت 15:00روز یکشنبه - دوم خردادماه- تا ساعت 03:00 بامداد روز دوشنبه- سوم خردادماه- از آب اسک به سمت رودهن (مشاء)یکطرفه است.
    تردد تمام تریلرها ازمحور هراز ممنوع است.
    تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 08:00 روز چهار شنبه - 29 اردیبهشت ماه- تا ساعت 08:00 روز دوشنبه - سوم خردادماه- از محور هراز ممنوع است.
    در محور فیروزکوه تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 08:00 روز چهارشنبه - 29 اردیبهشت ماه- تا ساعت 08:00 روز دوشنبه -سوم خردادماه- از محور هراز ممنوع است.
    تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 08:00 روز یکشنبه - دوم خردادماه - تا ساعت 08:00 روز دوشنبه - سوم خردادماه - از محور هراز ممنوع اعلام شده است .
    در محور قزوین رشت و محور آستار اردبیل تردد تمام تریلر ها و کامیون ها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 08:00 تا 2400 روز یکشنبه - دوم خردادماه- در محورهای قزوین رشت و آستارا اردبیل و بالعکس ممنوع است.
    در محور فاروج - شیروان - بجنورد - چمن بید و محور چمن بید - جنگل گلستان و بالعکس تردد تمام تریلر ها و کامیون ها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 06:00 تا 24:00 روزهای پنجشنبه و یکشنبه - 30 اردیبهشت و دوم خردادماه - در محورهای فوق ممنوع است.
    در محور فریمان مشهد تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13:00 تا 21:00 روزهای جمعه - شنبه و یکشنبه - 31 اردیبهشت ماه ، اول و دوم خردادماه- از 20 کیلومتری محور فریمان مشهد مسیر شرق به غرب ممنوع و وسایل نقلیه می توانند از مسیر جایگزین آزادراه شهید شوشتری تردد کنند.
    در محورهای استان قم تردد انواع تریلر , کامیون و کامیونت از ساعت 10:00 روز شنبه - اول خردادماه- تا ساعت 14:00 روز یکشنبه - دوم خردادماه- از میدان 72 تن به سمت جمکران ممنوع است و وسایل نقلیه می توانند از مسیر جایگزین ( پل میدان 72 تن به سمت اتوبان قم کاشان تردد کنند.
    عوارضی اتوبان قم کاشان به سمت میدان 72 تن ممنوع است و وسایل نقلیه می توانند از مسیر جایگزین اتوبان قم کاشان به سمت رودخانه تغییر مسیر دهند و در ادامه از کنارگذر منتهی به خیابان شهید بادیان وارد کمربندی امام علی ( ع) و در ادامه به سمت جاده قدیم قم تهران و سلفچگان ادامه مسیر دهند .
    جاده قدیم کاشان قم نرسیده به پل امیر کبیر به سمت مسجد مقدس جمکران ممنوع است و وسایل نقلیه می توانند از مسیر جایگزین کنارگذر پل امیرکبیر وارد اتوبان کاشان قم شوند تردد کنند.
    در محورهای دلیجان نراق مشهد اردهال کاشان ، محور قدیم ساوه همدان و محور قدیم ساوه سلفچگان تردد تمام تریلر ها و کامیونها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12:00 روز شنبه - اول خردادماه- تا ساعت 12:00 روز دوشنبه- سوم خردادماه- در محورهای فوق ممنوع است.
    مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.
    در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.
    پلیس راه استان های البرز و مازندران در هنگام اجرای محدودیت، وسایل نقلیه را با 2 تیم که یکی در جلو ودیگری در انتها قرار دارد اسکورت می کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو