فونیکسریمکسبهتام

کلافه گی بازار از کاهش خرید و فروش

بازار خودرو جان نگرفت

عصر خودرو- بازار خودرو همچنان بی‌رمق به کار خود ادامه می‌دهد؛ به گونه ای که کاهش خرید و فروش، بازار را کلافه کرده است.

بازار خودرو جان نگرفت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از خبرآنلاین، دو ماه از سال 1395 می‌گذرد و بازار خودرو همچنان در رکود به سر می‌برد.

    این در حالی است که از 3 سال قبل این وضعیت ادامه دارد و هر گونه تصمیم برای بهبود این بازار نیز تاکنون اثرگذار نبوده است. اگرچه برخی کارشناسان عنوان می‌کنند که امسال رکود نقش کم‌رنگی در بازار پیدا کرده و خودروسازان هم با توجه به فروش ماهانه خود رکود را نفی می‌کنند، ولی با این‌حال حقیقت این‌گونه است که تولید برخی خودروها متناسب با تقاضا، کاهش یافته است.

    در حال حاضر بازار خودرو به دلیل افت خرید و فروش سردرگم مانده است و در این میان، برخی کارشناسان از به پایان رسیدن رکود بازار خودرو در نیمه دوم امسال خبر می‌دهند. البته کارشناسان عنوان می‌کنند که بالا بردن قیمت خودرو، آن هم در وضعیت رکودی، بدترین برنامه‌ای است که تولیدکنندگان خودرو دارند، چراکه این اقدام باعث سرکوب تقاضا در بازار می‌شود.

    در این وضعیت، در حال حاضر پژو206 تیپ2 با دو ایربگ 32 میلیون و 700 هزار تومان، پژو206 صندوق‌دار 37 میلیون و 300 هزار تومان، پژو405 GLX دوگانه‌سوز 30 میلیون و 800 هزار تومان، پژوپارس سال بنزینی 35 میلیون و 700 هزار تومان و پژوپارس سال بنزینی 35 میلیون و 500 هزار تومان است.

    همچنین سمند LX سال بنزینی با قیمت 30 میلیون و 200 هزار تومان، دنا EF7 با قیمت 43 میلیون و 600 هزار تومان، پراید SE132 با قیمت 20 میلیون و 200 هزار تومان، تندر90 با قیمت 38 میلیون و 700 هزار تومان و تیبا EX2 با قیمت 27 میلیون و 600 هزار تومان فروخته می‌شود.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو