فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی سازمان امداد و نجات خبر داد

۷ مصدوم حاصل واژگونی پژو ۴۰۵

عصر خودرو- سخنگوی سازمان امداد و نجات، از واژگونی پژو ۴۰۵ در محور سربیشه خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این حادثه صبح امروز ۷ مصدوم بر جای گذاشت.

۷ مصدوم حاصل واژگونی پژو ۴۰۵
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، سید مصطفی مرتضوی  در ارتباط با مهمترین حوادث شبانه‌روز گذشته اظهار داشت: برخورد تریلی، مینی‌بوس و موتورسیکلت ساعت 17:53 روز گذشته در کیلومتر 18 محور بجنورد به شیروان سبب بروز حادثه برای 25 مسافر شد که همه حادثه‌دیدگان با اقدامات نیروهای امدادی از مرگ نجات یافتند.

    وی افزود: برخورد وانتنیسان با کامیون 10 تنی نیز ساعت 13:30 روز گذشته در محور فیروزآباد ـ جم سبب بروز حادثه شد که متأسفانه در این تصادف یک نفر جان خود را از دست داده و یک مسافر نیز مصدوم شد.

    سخنگوی سازمان امداد و نجات بیان داشت: واژگونی سواری پراید نیز در کیلومتر 2 جاده جعفریه ـ ساوه در استان قم ساعت 17:28 روز گذشته حادثه دیدن 6 مسافر را به همراه داشت که نیروهای امدادی بلافاصله پس از اطلاع از این تصادف در محل حادثه دیده حضور یافته و اقدامات لازم را  جهت نجات جان مسافران انجام دادند.

    مرتضوی با اشاره به تصادف پژو 405 و وانتنیسان ساعت 22:25 شب گذشته گفت:‌این حادثه در محور تنکابن به دوهزار در منطقه کشکوییه مازندران به وقوع پیوسته که در پی آن 5 نفر دچار آسیب شدند.

    وی اضافه کرد: تصادف زنجیره‌ای 8 خودرو با یکدیگر روز گذشته در کیلومتر 5 محور ازنا به دورود به وقوع پیوسته که دو مسافر توسط نیروهای امدادی در محل درمان سرپایی شده یک مسافر از داخل خودرو رهاسازی و یک مصدوم نیز توسط عوامل امدادی پایگاه امداد جاده‌ای اباذر ازنا به مرکز درمانی منتقل شدند.

    سخنگوی سازمان امداد و نجات با بیان اینکه واژگونی پژو 405 ساعت 6:08 صبح امروز در محور درویشیه خراسان جنوبی سبب مصدوم شدن 7 مسافر شد، گفت:‌ واژگونی پراید نیز ساعت 5:10 صبح امروز در محور سربیشه نهبندان خراسان جنوبی 4 مصدوم بر جای گذاشت.

    مرتضوی از نجات یک فرد سقوط کرده در ارتفاعات 3 هزار متری روستای جواهرده شهرستان رامسر خبر داد و اعلام کرد: دو تیم امدادی بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه در محل حضور یافته و توانستند این فرد را از مرگ نجات دهند به طوریکه اقدامات درمانی اولیه برای فرد حادثه‌دیده انجام گرفت و مصدوم جهت مداوا توسط عوامل امدادی پایگاه رضی محله رامسر به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شد.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو