فونیکسریمکسبهتام

ال۹۰ سلطان بازار ایران است

عصر خودرو- خودرو ال۹۰ به‌دلیل تقاضای بالا، با قیمت ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، پرفروش‌ترین خودرو زیر ۵۰ میلیونی ساخت داخل شد و در مقابل سمند به سبب فروش پایین، کم‌تقاضاترین خودرو ساخت داخل نام گرفت.

ال۹۰ سلطان بازار ایران است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اقتصادنیوز، علیرضا پورحسنی، فعال بازار خودرو تهران گفت: هم اکنون، ال90 به‌دلیل کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب، پرتقاضاترین و پرفروش‌ترین خودروهای زیر 50 میلیونی ساخت داخل است که روزانه مشتریان زیادی برای خرید این خودرو به نمایشگاه‌های اتومبیل و نمایندگی‌های مجاز خودروسازان مراجه می‌کنند.


    او افزود: نوع دنده اتوماتیک این خودرو به دلیل تقاضای بالا نسبت به ماه گذشته 200 هزار تومان افزایش قیمت داشته که نشان می‌دهد، بازار، کشش افزایش قیمت این خودرو را تا محدوده 50 میلیون تومانی دارد اما چون مدیران فروش ایران‌خودرو قصد دارند تا این خودرو را به رقیب ساندرو تولید شده در شرکت پارس خودرو تبدیل کنند، با دو میلیون تومان اختلاف آن را روانه بازار کرده‌اند.

    این کارشناس تصریح کرد: خودرو ال90 دنده اتوماتیک هم‌اکنون 49 میلیون و 700 و ساندرو 52 میلیون 400 هزار تومان در بازار آزاد قیمت دارد.

    پورحسنی گفت: در مقابل ال90، انواع سمند جزو کم‌تقاضاترین خودروهای ساخت داخل هستند و معمولا افرادی که قصد فروش این خودرو را به صورت صفر کیلومتر یا کار کرده در بازار داشته باشند مجبورند با صبر و تحمل بیشتری به دنبال مشتری باشند.

    این کارشناس بازار خودرو در ادامه افزود: در کنار ال90، چهار خودرو پراید، تیبا، 206 و پارس، نقدشونده‌ترین خودروهای بازار هستند که تقاضای بالایی برای این خودروها در بازار آزاد وجود دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو