فونیکسریمکسبهتام

جا‌بجایی ۲.۵ میلیون بازدیدکننده نمایشگاه کتاب با «مترو»

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ارزیابی خود از برگزاری نمایشگاه کتاب، از آماده‌سازی «شهر آفتاب» به عنوان کارِ کارستان مدیریت شهری نام برد و گفت: ده‌ها روز کار و تلاش دسته جمعی قبل از آغاز به کار نمایشگاه با ده روز زحمت شبانه ‌روزی در طول مدت زمان برپایی نمایشگاه همراه بود.

جا‌بجایی ۲.۵ میلیون بازدیدکننده نمایشگاه کتاب با «مترو»
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، مهندس سید جعفر تشکری هاشمی افزود: خوشبختانه نتیجه آفتاب سوختگی ها و خستگی‌های مفرط انبوه نیروهای مدیریت شهری از جمله صدها نیروی فعال در بخش حمل و نقل و ترافیک، رضایت بخش بودن برگزاری نمایشگاه از نظر اغلب بازدیدکنندگان و مسئولان مربوطه بود.

    وی ساخت خط متروی منتهی به «شهر آفتاب» و احداث ایستگاه مترو در این مجموعه را حاصل تلاش طاقت فرسای صدها نفر از مهندسان و کارگران مترو در حوزه ساخت دانست و تأکید کرد: مسئولان و کارکنان مترو در حوزه بهره ‌برداری نیز در جا به جایی بیش از 2.5 میلیون بازدیدکننده از نمایشگاه، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند.

    پیش‌بینی 20 هزار فضای پارک خودرو در نمایشگاه کتاب

    معاون شهردار تهران در جلسه شورای مدیران معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران که به منظور ارزیابی عملکرد این معاونت در برگزاری نمایشگاه کتاب بر پا شده بود، گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی در نقل و انتقال شهروندان از نقاط مختلف شهر به نمایشگاه و نیز در جا به جایی بازدیدکنندگان در داخل نمایشگاه، نقش تعیین کننده ای را ایفاء کرد.

    تشکری هاشمی با اشاره به این که سازمان تاکسیرانی با اعزام 100 دستگاه وَن، در جا به جایی بازدیدکنندگان در داخل نمایشگاه فعال بود، اظهار کرد: مجموعه کنترل ترافیک در مدیریت ترافیک معابر منتهی به «شهر آفتاب» و داخل نمایشگاه حضوری فعال داشت، ضمن این که تمامی امور مهندسی ترافیک محدوده اطراف و نظم و انضباط ترافیکی داخل نمایشگاه، بر عهده اداره کل مهندسی و ایمنی ترافیک بود.

    وی با بیان این که کار سنگینی در موضوع پیش بینی فضای پارک خودروهای عمومی و شخصی در نمایشگاه انجام شد که دست مریزاد داشت، تصریح کرد: استقرار نیروی پارکبان به منظور راهنمایی و هدایت رانندگان و نیز طراحی و اجرای 20 هزار فضای پارک خودرو، کار فوق العاده‌ای بود که انجام شد.

    گروهی عادت دارند فقط نیمه خالی لیوان را ببینند

    معاون شهردار تهران با اشاره به این که نیروهای بازرسی و حراست در حوزه‌های نظارتی و ایمنی نمایشگاه، کارهای ارزشمندی انجام دادند، اظهار کرد: به این منظور، پلیس راه غرب استان تهران و پلیس راهور تهران بزرگ از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

    بنا به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، تشکری هاشمی با بیان این که برخی کم لطفی ها از جانب بعضی رسانه ها که عموماً مبنای آنها جهت گیریهای سیاسی است، سعی در پر رنگ کردن مسائل و مشکلات جزیی در جریان برگزاری نمایشگاه کتاب داشتند، تصریح کرد: متأسفانه گروهی عادت دارند فقط نیمه خالی لیوان را ببینند و بر این اساس، زحمات افراد را زیر سؤال می برند که جای تأسف دارد.

    وی در پایان با تأکید بر این که «بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» به اذعان مردم و مسئولان، نسبت به بیست و هشت دوره قبلی آن کاملاً متمایز بود، خاطرنشان کرد: نمایشگاه امسال، چه از نظر تعداد بازدیدکنندگان و چه از نظر میزان فروش کتاب، اتفاقی کم نظیر و رویدادی ممتاز بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو