فونیکسریمکسبهتام

مرسدس-بنز خانواده الکتریکی های خود را گسترش می‌دهد

عصر خودرو- مرسدس بنز تحت فشار سهامداران و دولتهای سراسر جهان ظاهرا قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ چهار خودروی الکتریکی عرضه کند.

مرسدس-بنز خانواده الکتریکی های خود را گسترش می‌دهد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از لفتلین نیوز، این خانواده شامل دو سدان و دو کراس اور خواهد بود. این مدلها با اعضای غیرالکتریکی خانواده مرسدس-بنز ساختار بدنه مشترکی دارند ولی روی پلتفرم خاص خودروهای الکتریکی که در داخل این شرکت به "پلتفرم الکتریکی متغیر" موسوم است ساخته خواهند شد.

    نشریه انگلیسی اتوکار معتقد است که این سدانهای برقی بر اساس خودروهای کلاس C و S و کراس اورها نیز برپایه GLA و GLC خواهند بود.
    نیروی پیشرانه این خودروها موتورهای الکتریکی طراحی شده در داخل شرکت مرسدس-بنز خواهد بود. مرسدس در حال حاضر در حال توسعه طیف کاملی از موتورها است که توان آنها بین 101 تا 536 اسب بخار است. این به معنی اینست که خریداران خودروهای الکتریکی در میزان نیروی موتور با تنوع انتخاب روبرو هستند.
    خودروهای الکتریکی از یک پک باتری یون-لیتیوم با فن آوری سلولی بهره می‌برند. این خودروها قادرند دستکم 250 مایل را با یک بار شارژ بپیمایند.
    مرسدس-بنز هنوز درباره این شایعات اظهارنظر نکرده اما توسعه مدلهای الکتریکی قابل عرضه از سوی این شرکت معنای زیادی دارد. فروش خودروهای الکتریکی در آلمان رو به افزایش است زیرا دولت این کشور اخیرا اعلام کرد به خودروهای باتری دار که کمتر از 67 هزار دلار قیمت دارند یارانه تعلق خواهد گرفت.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط