فونیکسریمکسبهتام

تفاهم نامه جامع HSE بین شرکت پارس خودرو و دانشگاه علوم پزشکی تهران امضاء شد

عصر خودرو- تفاهم نامه ای در راستای همکاری های HSE , بین مهندس ناصر آقامحمدی مدیر عامل پارس خودرو و دکتر علی جعفریان رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران به امضا رسید.

تفاهم نامه جامع HSE بین شرکت پارس خودرو و دانشگاه علوم پزشکی تهران امضاء شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز, دکترحسین سلیمیان-معان توسعه منابع انسانی و پشتیبانی شرکت پارس خودرو با اعلام این خبر گفت: این تفاهم نامه در راستای صیانت از نیروی انسانی, ارتقا سلامت کارکنان,  نهادینه شدن فرهنگ ایمنی بهداشت محیط زیست و در زمینه های مختلف HSE بین پارس خودرو و دانشگاه علوم پزشکی تهران منعقد شده است.

    وی گفت: پارس خودرو یکی از شرکت های پیشرو در خصوص سلامت کارکنان و موضوعات مختلف HSE است و اقدامات انجام شده در این خصوص الگویی مناسب برای سایر صنایع  است.

    سیلیمان کسب عناوین نمونه ایمنی کشوری, دریافت لوح تقدیر و تندیس شرکت نمونه کشوری در زمینه منابع انسانی و فرهنگ کار و تولید را گواه پیشرو بودن این شرکت در صیانت از نیروی انسانی دانست و تصریح کرد: امیدواریم با امضاء این تفاهم نامه و آغاز همکاری با دانشگاه علوم پزشکی تهران, حرکت این شرکت در راستای ارتقاء سلامت کارکنان شتاب بیشتری گیرد.

    در این مراسم دکتر مسعود یونسیان- معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن ابراز خرسندی از امضاء این تفاهم نامه جامع گفت: انعقاد این تفاهم نامه نشان از تعهد مدیریت ارشد پارس خودرو در جهت تامین سلامت کارکنان و عزم جدی این شرکت در بهبود و ارتقاء سطح ایمنی فضای کار و تولید است.

    وی ابزار امیدواری کرد که این اقدام پارس خودرو الگویی برای سایر صنایع در راستای سلامت کارکنان قرار گرفته و شعار تحکیم روابط صنعت و دانشگاه را بیش از پیش تحقق بخشیده شود.

    دکتر یونسیان با اشاره به پتانسیل های موجود در پارس خودرو افزود: با امضا این تفاهم نامه و برقراری رابطه بین صنعت و دانشگاه, گام های موثری در راستای ارتقا سلامت کارکنان و نهادینه شدن فرهنگ ایمنی, بهداشت و محیط زیست بر داشته شود.

    بنابراین گزارش عبدالصمد احمدوند-مدیر ایمنی بهداشت و محیط زیست پارس خودرو با بیان این مطلب  که ماموریت این مدیریت, کاهش خطراتی است که سلامت کارکنان را تهدید می کند گفت: ایجاد محیط کار سالم و برقراری ارتباط بین سازمان های ناظر به جهت اجرا الزامات قانونی از برنامه های اصلی مدیریت ایمنی, بهداشت و محیط زیست است.

    وی افزود: پارس خودرو به عنوان برترین خودروساز کیفی, خوشبختانه گام های بلند وموفقی در خصوص مسائل انسانی و کارکنان برداشته شده و می توانیم به جرات بگوییم که در مجموعه پارس خودرو ریسک ناشناخته ای وجود ندارد.

    احمدوند تصریح کرد: تمام ریسک ها و اقدامات کنترلی در حال پایش است و خوشبختانه همه فعالیت ها منجر به این شد که درسال های گذشته پارس خودرو  به عنوان شرکت نمونه ی ایمنی کشور, از طرف وزارت کار و امور اجتماعی معرفی شود.

    مدیر ایمنی, بهداشت و محیط زیست پارس خودرو خاطرنشان کرد: امیدواریم در سایه دانش علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان قطب علمی کشور, با همکاری پارس خودرو گام های موثری در زمینه ایمنی, بهداشت و محیط زیست و بهبود فضای کاری و کارگری برداشته شود.

    گفتنی است بر اساس این تفاهم نامه, دو طرف در زمینه توسعه همکاری های آموزشی, پژوهشی و ارائه خدمات تخصصی HSE  همکاری خواهند کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو