فونیکسریمکسبهتام

تردد کامیون‌ها مشکل ساز شده است

کامیون ها معضل ترافیک شهرکرد

عصر خودرو- کامل نبودن کمربندی ها در شهرکرد موجب ورود کامیون ها به این شهر شده است که این امر مشکلات ترافیکی ایجاد کرده است.

کامیون ها معضل ترافیک شهرکرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، شهرکرد بزرگ‌ترین سکونتگاه شهری در استان چهارمحال و بختیاری به شمار می‌رود که روزبه‌روز جمعیت این شهر در حال افزایش است.

    مهاجرت روستائیان و دیگر شهرهای استان به شهرکرد موجب شده است جمعیت این منطقه افزایش پیدا کند. افزایش جمعیت موجب افزایش خودروها در سطح شهر شهرکرد شده است به‌طوری هم‌اکنون این شهر با مشکلات ترافیکی بسیاری روبرو شده است و معابر و خیابان‌ها جوابگوی تردد خودروها در سطح شهر نیست.

    کامل نبودن کمربندی‌ها در اطراف شهرکرد موجب ورود بالاجبار کامیون به سطح شهر شهرکرد شده است که ورود کامیون‌ها در میدان معلم و میدان شهدا(چهارمحال) موجب تشدید ترافیک و ایجاد تصادف در برخی مواقع شده است.

    وجود اراضی کشاورزی در اطراف شهرکرد و مالکیت شخصی اجازه تکمیل کمربندی‌ها در اطراف شهرکرد نداده است که همین امر سال‌ها است که برای شهرکرد مشکل ساز شده است.

    تردد کامیون ها موجب ترافیک و آلودگی صوتی در شهرکرد شده است
    یکی از شهروندان شهرکرد   با اشاره به اینکه ورود کامیون‌ها به سطح شهر شهرکرد در میدان معلم موجب ایجاد ترافیک و آلودگی صوتی شده است، اظهار داشت: تردد کامیون‌ها همیشه در منطقه ورودی شهرکرد در بیشتر اوقات موجب تصادف می‌شود.

    فاطمه موسوی تصریح کرد: تردد کامیون‌ها و ورود آن‌ها به خیابان‌ها شهرکرد خطری جدی برای دانش آموزان و شهروندان در تردد از خیابان‌هابه شمار می‌رود.

    وی اظهار داشت: در بیشتر اوقات راننده کامیون‌ها از بوق‌های آزارد دهنده خود در خیابان استفاده می‌کنند که این مهم موجب ایجاد آلودگی صوتی و در بسیاری از اوقات موجب وحشت مردم می‌شود.

    وی اذعان داشت: باید زمینه برای جلوگیری از ورود کامیون‌ها به سطح شهر فراهم شود و احداث کمربندهای در اطراف شهرکرد موردتوجه قرار بگیرد.

    یکی از کسبه میدان معلم شهرکرد نیز در این زمینه به  گفت: تردد کامیون‌ها همیشه در میدان معلم موجب ایجاد تصادف و ترافیک می‌شود.

    وی افزود: عبور عابرهای پیاده ازجمله دانش آموزان از خیابان آزادی شهرکرد به‌واسطه عبور کامیون‌ها باید بااحتیاط کامل انجام شود چراکه می‌تواند حادثه ناگواری را ایجاد کند.

    وی بیان کرد: دود غلیظ سیاه‌رنگ، صدای آزارد دهنده تردد و بوق خودروهای سنگین همیشه موجب ناراحتی شهروندان و کسبه منطقه می‌شود.

    کمبود اعتبارات یکی از مشکلات مهم در مسیر احداث کمربندی‌ها در سطح شهرکرد به شمار می‌رود
    فرماندار شهرکرد در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه احداث کمربندی‌ها شهرکرد ضروری است، عنوان کرد: کمبود اعتبارات یکی از مشکلات مهم در مسیر احداث کمربندی‌ها در سطح شهرکرد به شمار می‌رود.

    حمید ملک پور اظهار داشت: به دنبال این هستیم که کمربندی شهرکرد را هرچه زودتر اجرا کنیم تا جاده از داخل بافت شهری عبور نکند و تردد کامیون‌ها از داخل بافت شهری نباشد.

    وی بیان کرد: در همین راستا در شورای ترافیک چندین جلسه در این زمینه برگزارشده است و مشاورهای بسیاری در این زمینه انتخاب‌شده است.

    حمید ملک پور تأکید کرد: امیدواریم که وضعیت اعتبارات خوب شود تا دولت بتواند در مسیر احداث کمربندی‌ها شهرکرد وارد شود.

    وی بیان کرد: احداث کمربندی شهرکرد نیازمند میلیاردها تومان اعتبار است و اجرای کمربندی ها پروژه بسیار سنگینی به شمار می رود.

    فرماندار شهرکرد اظهار داشت: آزادسازی اراضی نیازمند اعتبار قابل‌توجهی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو