فونیکسریمکسبهتام

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا خبر داد:

افزایش ۲۳/۵ درصدی شماره گذاری موتور و خودرو در سال جاری

عصر خودرو- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره برنامه های راهبردی پلیس راهور و کاهش تصادفات توضیح داد.

افزایش ۲۳/۵ درصدی شماره گذاری موتور و خودرو در سال جاری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر،  سردار تقی مهری در اولین نشست خبری سال جدید با حضور اصحاب رسانه با اشاره به کاهش تصادفات در طول سال گذشته گفت: رسانه ها نقش قابل توجهی در کاهش میزان تصادفات در سطح کشور داشته اند.

    وی با تشکر از همکاری های رسانه ها در اطلاع رسانی به جا و به موقع درباره مشکلات راه ها و ترافیک گفت: در طول سال گذشته و همچنین در سه ماه نخست سال جاری خوشبختانه شاهد کاهش میزان تلفات جاده ای بوده ایم.

    فرمانده پلیس راهور ناجا در ادامه با اشاره به دلاورمردی های مردم ایران در 8 سال دفاع مقدس سالگرد آزادی خرمشهر را تبریک و تهنیت گفت.

    سردار مهری در ادامه گفت: در دو ماهه سال 95 پلیس راهور ناجا در رابطه با خدمات ترافیکی که به مردم ارائه می دهد در خصوص شماره گذاری و سایل نقلیه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است در خصوص شماره گذاری موتورسیکلت ها، 43 درصد افزایش پلاک گذاری را داشته ایم در مجموع در مقایسه با سال گذشته 23 و نیم درصد هم موتور و خودرو افزایش شماره گذاری داشته ایم.

    به گفته وی، درباره صدور گواهینامه هم 6 درصد کاهش صدور گواهینامه را داشته ایم و تعداد کسانی که برای دریافت گواهینامه مراجعه کرده اند کاهش داشته است.

    مهری درباره برنامه های راهور در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: ما این آمادگی را ایجاد کرده ایم که با هماهنگی بین بخشی با همه دستگاه ها و ستادهای دخیل در امر برنامه ریزی و اجرای مراسم ارتحال فعالیت ویژه داشته باشیم تا به همه زائران خدمات رسانی کنیم.

    رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه امسال تیم های ویژه پیش‌قراول برای جلوگیری از حوادث و تصادفات احتمالی برای زائران در نظر گرفته شده است، گفت: در سال های گذشته با هماهنگی خوبی که بین سپاه و بسیج وجود داشت، حادثه ای برای زائران رخ نداد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو