فونیکسریمکسبهتام

نماینده پلیس آگاهی ناجا در نشست بررسی و ارتقاء سطح حفاظتی خودرو خبرداد:

کاهش سرقت محصولات گروه سایپا به نسبت سایر خودرو سازها

عصر خودرو- نماینده پلیس آگاهی تهران در نشست ارتقاء ضریب ایمنی واسائط نقلیه خودرو گفت: با تلاش های صورت گرفته در سال های اخیر خوشبختانه آمار سرقت محصولات گروه سایپا با اقدامات ایمنی انجام شده کاهش یافته است.

کاهش سرقت محصولات گروه سایپا به نسبت سایر خودرو سازها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، نشست مدیران و کارشناسان وزارت صنعت،معدن و تجارت، خودرو سازها، پلیس راهور،پلیس آگاهی و بیمه  با موضوع ضرورت ارتقاء ضریب ایمنی واسائط نقلیه در برابر سرقت قطعات و لوازم جانبی در شرکت سایپا برگزار شد.

    بر اساس این گزارش در این نشست، معاون دفتر صنایع خودرو و نیروی محرکه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تمامی خودرو سازان و نهادهای ذی ربط  گفت:اقدامات مناسبی در چند سال اخیر در راستای افزایش امنیت خودرو و قطعات یدکی صورت گرفته است که این موضوع نشان از چشم انداز خودروسازان در مسیر افزایش ضریب امنیتی ، حفاظتی وکیفیت خودروها است.

    وی خاطر نشان کرد: هماهنگی دستگاه های مختلف شرایط حفاظتی خودرو را افزایش می دهد و مطمئناً این تعامل باعث رفاه حال مالکان خودرو خواهد شد.

    نماینده پلیس آگاهی ناجا ضمن تشکر از پیگیری و تلاش مستمر خودرو سازان در افزایش قطعات قابل ردیابی افزود: آمار های موجود در چند سال گذشته  کاهش سرقت خودرو و محصولات آن  را نشان می دهد و امیدواریم با تداوم همکاری و نشست های موجود به شرایط ایده¬آل امنیت و حفاظت خودرو برسیم.

    وی همچنین گزارشی از آخرین آمار سرقت خودروها و لوازم به تفکیک محصول ارائه داد که از نکات قابل توجه آن کاهش سرقت خودرو محصولات گروه سایپا به نسبت سایر خودرو سازها در سال های اخیر است.

    در این نشست نماینده خودرو سازان گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص پروتکل   ECU و سیستم ردیابی قطعات ارائه کرد.
    قابل ذکر است در پایان نشست ، تمامی حضار از خطوط تولید بدنه و مونتاژ تیبا2 ، مونتاژ سراتو و همچنین قسمت مربوط به فرایند کد گذاری قطعات و شماره زنی شاسی خودرو بازدید کردند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو