فونیکسریمکسبهتام

صدور رای برای ۱۲۰۰ مالباخته پرونده صدرا

عصر خودرو- رئیس ستادسوخت کشور بابیان اینکه دادگاه برای حدود "هزارو ۲۰۰"مال باخته طرح صدرا رای صادر کرده است، گفت: ۸۰۰ نفراز آنها برای گرفتن وجه به بانک معرفی شده اند.

صدور رای برای ۱۲۰۰ مالباخته پرونده صدرا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرگزاری صدا وسیما،مهدی نیک دار رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور از رفع مشکل مال باختگان طرح صدرا خبرداد و افزود: قرار بود این مشکل اواخر پارسال حل شود ولی به علت مسدود بودن حساب های بانکی ستاد سوخت کشور، انجام نشد.

    وی خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبات دولت و با کمک دادستانی تهران، باز پرس پرونده و سازمان راهداری کشور، رفع انسداد حساب ها انجام شد و توانستیم مشکل مال باختگان صدرا را حل کنیم .
    نیکدار وجه پرداختی ستاد سوخت به مالباختگان طرح صدرا را مطابق ارزش روز پولی که چهار سال پیش برای نام نویسی واریز کردند عنوان کرد وافزود: این افراد می توانند به اختیار خود یا خودرو یا وجه نقد دریافت کنند.
    رئیس ستاد سوخت کشور تصریح کرد: 400 نفر از مال باختگان صدرا هنوز تکلیفشان مشخص نیست.تعدادی از این افراد ازدادگاه های شهرستان طرح شکایت کرده اند که باید از همان دادگاه اجراییه گرفته و به ستاد ارائه دهند.
    نیک دار با اشاره به اینکه تعداد محدودی از مالباختگان صدرا نیز تاکنون شکایت نکرده اند، گفت: این افراد بعد از طرح دعوا باید رأی دادگاه را بگریند تا بتوانیم مبلغ را به آنها پرداخت کنیم .
    رئیس ستاد سوخت کشور درباره وضعیت متهمان طرح صدرا گفت: متهمان طرح صدرا قرار بود برای آزادی از زندان ضمانت ویا وثیقه بگذارند اما نتوانستند و یا نخواستند این کار را انجام دهند!!!
    وی افزود: البته با وکالتی که ما از شاکیان داریم درصددیم وجوه را از متهمان بگیریم و به خزانه دولت باز گردانیم.

    ستاد سوخت در سال 90-91 طرح فجر 33 را برای تعویض خودروهای فرسوده اجرا کرد.
    برای اجرای این طرح، شرکت صدرا معرفی و این شرکت عهده دار تعویض 15 هزار خودروی فرسوده شد ولی نه تنها خودرویی تحویل داده نشد بلکه شرکت صدرا با باز نگرداندن پول، متهم به کلاهبرداری شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو