فونیکسریمکسبهتام

معاون فروش سایپا

سایپا هنوز تصمیمی برای افزایش قیمت خودرو نگرفته‌ است

عصر خودرو- معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: هنوز در مورد اجرای مصوبه شورای رقابت برای افزایش قیمت خودرو تصمیم نگرفته‌ایم.

سایپا هنوز تصمیمی برای افزایش قیمت خودرو نگرفته‌ است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، تقی‌زاده اظهار داشت:‌ هنوز در مورد چگونگی اجرای مصوبه شورای رقابت برای افزایش قیمت خودرو و اعمال قیمت‌های جدید تعیین شده توسط مرکز ملی رقابت به نتیجه نرسیده‌ایم و تصمیم‌گیری در این مورد صورت نگرفته است.

    وی ادامه داد: این موضوع در ستاد عالی فروش سایپا و هیأت مدیره مورد بررسی قرار خواهد گرفت و هر تصمیمی که اتخاذ شود در فروش محصولات اعمال خواهد شد.

    وی تصریح کرد: به این ترتیب در مورد نحوه اجرای دستورالعمل افزایش قیمت خودرو، میزان این افزایش قیمت و اینکه در مورد چه محصولاتی و به چه طریقی اعمال شود، در هیأت مدیره تصمیم‌گیری خواهد شد.

    تقی‌زاده در پاسخ به این سؤال که با توجه به رکود موجود در بازار خودرو، آیا افزایش قیمت خودرو باعث کاهش تقاضای خرید نخواهد شد؟ گفت: ما رکودی را لمس نمی‌کنیم و در حال حاضر پذیرش روزانه برای خرید محصولاتمان تقریباً دو برابر میزان تولیدمان است.

    وی اظهار داشت:‌ میزان تولید محصولات سایپا از ابتدای امسال تاکنون 6 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته و میزان فروش ما نیز 3.5 برابر شده است.

    وی با بیان اینکه در حال رصد بازار از نظر میزان فروش، کیفیت خودروها و خدمات پس از فروش هستیم،‌ گفت: بر این اساس در مورد تغییر یا ثبات قیمت محصولاتمان تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

    معاون فروش سایپا در پاسخ به این سؤال که آیا مصوبه شورای رقابت برای افزایش قیمت خودرو در پی درخواست شما صادر شده است؟ گفت:‌ من اطلاعی از این موضوع ندارم و اگر درخواستی ارائه شده باشد، واحد مالی سایپا در جریان است.

    وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا درخواستی برای آزادسازی قیمت برخی محصولاتتان به شورای رقابت ارائه کرده‌اید؟ گفت: در جریان نیستم، واحد مالی سایپا از این موضوع با خبر است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو