فونیکسریمکسبهتام

نفرات برتر موتورسواری «جام آزادسازی خرمشهر»در البرز معرفی شدند

عصر خودرو- رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز از معرفی نفرات برتر رقابت های موتورسواری جام آزادسازی خرمشهر در این استان خبرداد.

نفرات برتر موتورسواری «جام آزادسازی خرمشهر»در البرز معرفی شدند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، اردشیر درویشی اظهار کرد: این رقابت ها روز جمعه گذشته با حضور نفرات برتر شهرستان های مختلف استان البرز در پیست حصارک کرج برگزار شد.

    وی افزود: در این رقابت ها که در 4 ماده مختلف برگزار شد ورزشکارانی از شهرستان های کرج، ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و فردیس واشتهارد حضور داشتند.

    درویشی به نفرات برتر مواد مختلف اشاره کرد و افزود: در کلاس 450 سی سی کراس مهران حمزه خانی به مقام اول رسید و در کلاس 250 سی سی همین ماده حمیدرضا شفیعی در جایگاه نخست قرار گرفت.

    وی تصریح کرد: در بخش تریل و در کلاس 250 سی سی مهدی شیرمحمدی بالاتر از رقیبان در رتبه اول قرار گرفت و در 200  سی سی تریل رضا مالکی مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

    درویشی با ابراز خرسندی از برگزاری باکیفیت این رقابت ها گفت: البرز جمعی از بهترین های کشور را در رشته اتومبیلرانی در اختیار دارد و همین موضوع موجب شد شاهد برگزاری مسابقات در سطح کشوری باشیم.

    رییس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز در ادامه به درخشش البرزی ها در مسابقات چندجانبه آفرود استان تهران اشاره کرد و گفت: این رقابت ها با حضور استانهای زنجان، اصفهان، قم، البرز و تهران روز هفتم خردادماه در شهرستان رودهن برگزارشد .

    وی در پایان تصریح کرد: در این مسابقات تیم آفرود استان البرز متشکل از  سیامک عالی، مجتبی تراب نژاد، سیدسهیل گلستان،محمد حبیبی و علی نخبه زارع موفق به کسب 2 عنوان نایب قهرمانی ویک مقام سومی در کلاس های مختلف شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو