فونیکسریمکسبهتام

خدمات دهی مناسب پرونیکس در تعمیرگاه های مرکزی سایپا

عصر خودرو- شرکت سیمیا الکترونیک که برند پرونیکس را به مشتریان ومخاطبان خود ارائه میدهد در اواخر سال ۱۳۹۴ موفق شد با عقد قراردادی،بخش آپشن سایپا را از آن خود کند.

خدمات دهی مناسب پرونیکس در تعمیرگاه های مرکزی سایپا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» ، این قرارداد منجر به این شد که پرونیکس با ایجاد شعبه در چهار تعمیرگاه مرکزی پایتخت که از تهران پارس شروع وبه آذری وآزادی ودر نهایت جاده مخصوص ختم میشود آغاز به کار کند.از آنجا که خودروهای  تولید سایپا وپارس خودرو تنوع بالایی دارد برای پوشش بخش آپشن آنها کارهایی باید انجام میشد تا مشتریان با رضایت کامل از تعمیرگاه های سایپا خارج شوند.

    همچنین سایپا به بحث مشتری مداری خیلی ویژه توجه دارد واین امر باعث شد تا در انتخاب مجموعه پرونیکس برای بخش آپشن وسواس بیشتری به خرج دهد تا از این طریق مشتران خود را راضی نگه دارد.
    حال چند ماهی است که از عقد قرارداد سایپا و پرونیکس می گذرد و این مجموعه توانسته رضایت  مشتریان ومدیران تعمیرگاه های مرکزی را به خود جلب کند.ضمنا فاز بعدی که پرونیکس برای دست یابی به آن در حال تلاش است حضور در نمایندگی های سایپا درسراسر کشور است.
    از مزایای اصلی برای نصب قطعات آپشن خودروهای سایپا وپارس خودرو 2سال گارانتی و10 سال خدمات پس از فروش است.این قطعات شامل:مولتی مدیا،سیسم ناوبری،دوربین عقب،مانیتورپشت سری،کفی قالبی صندوق،کفی زیر پایی وغیره ..وکلیه لوازم جانبی تیبا وتندر90 میباشد.
    بیشترین فعالیت پرونیکس در بخش آبشن سایپا به نصب دی وی دی فابریک،دوربین عقب،سنسور وردیاب منتهی میشود.
    علاقمندان به اطلاعات کامل محصولات پرونیکس میتوانند به وب سایت www.poronix.ir مراجعه کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو