فونیکسریمکسبهتام

در راستای نوسازی ناوگان تاکسیرانی و ارائه خدمات بهتر به هموطنان:

۱۴۰۰۰ دستگاه خودرو آریو درسال۹۵ در اختیار سازمان تاکسرانی قرار خواهد گرفت

عصر خودرو- برنامه تولید خودرو آریو برای سال ۱۳۹۵ تعداد ۱۴۰۰۰ دستگاه است که به صورت کامل و با توجه به اولویت نوسازی ناوگان حمل و نقل در اختیار سازمان تاکسیرانی کشور قرار خواهد گرفت.

۱۴۰۰۰ دستگاه خودرو آریو درسال۹۵ در اختیار سازمان تاکسرانی قرار خواهد گرفت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز؛ با توجه به برطرف شدن موانع تولید خودرو آریو در شرکت توسعه بنیان و صنعت خودرو (بن رو)، این شرکت در حال حاضر با ظرفیت تولید روزانه 50 دستگاه از این خودرو، آماده ایفای نقش جدی در بازسازی و بروزرسانی سیستم حمل و نقل تاکسیرانی کشور است.

    خودرو آریو یکی از محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا است که در شرکت توسعه بنیان و صنعت خودرو (بن رو) تولید شده و بر اساس توافقات صورت گرفته با سازمان تاکسیرانی کشور، قرار است به صورت گسترده به عنوان تاکسی در سیستم حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار گیرد.

    واحد تضمین کیفیت شرکت بن رو در فرایند تولید و تجاری سازی خودرو آریو، با اضافه کردن گیت کنترلی بیشتر(سایناف) در راستای تضمین کیفیت مناسبتر به مشتری Q-SVI) ( اقدامات مهمی برای کیفی سازی این محصول انجام داده است.

    خودرو آریو با توجه به زیبایی و کیفیتی که دارد به نسبت قیمت تمام شده آن مورد استقبال هموطنان قرار گرفته است، همچنین سازمان تاکسیرانی با بررسی و کارشناسی های لازم برای ارائه خدمات بهتر، خودرو آریو را در سبد محصولات خدماتی خود قرار داده است.

    شایان ذکر است، وجود خدمات پس از فروش مناسب و تامین قطعات از سوی گروه سایپا و کیفیت مناسب این خودرو، زمینه ایجاد علاقه مندی در میان مشتریان را برای استفاده از آریو در ناوگان تاکسیرانی فراهم کرده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو