فونیکسریمکسبهتام

مدیر اتوبوس رانی و تاکسیرانی شهرداری دامغان :

کرایه تاکسی در دامغان ۱۵ درصد گران شد

عصر خودرو- مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری دامغان گفت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر، کرایه های تاکسی درون شهری ۱۵ درصد افزایش یافت.

کرایه تاکسی در دامغان ۱۵ درصد گران شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، هادی نصرتی  ضمن بیان اینکه طبق مصوبه شورای اسلامی شهر مبنی بر گران شده کرایه تاکسی در دامغان این مصوبه لازم الاجرا است، ابراز داشت: افزایش نرخ کرایه تاکسی درون شهری در سال 95نسبت به سال گذشته و با احتساب تمامی جوانب 15درصد افزایش یافته است.

    وی با بیان اینکه در شهر دامغان 380دستگاه تاکسی درون شهری دارای پروانه از سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری به شهروندان خدمات ارائه می دهند، افزود: نرخ کرایه اتوبوس و مینی بوس درون شهری و حومه در دامغان نیز افزایش 13درصدی را تجربه می کند.

    136تاکسی فرسوده در دامغان وجود دارد

    مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری دامغان از فرسودگی 136 دستگاه تاکسی در این شهر خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری مالکان40تاکسی از رده خارج برای اقدامات لازم به سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری دامغان مراجعه کرده اند تا این سازمان با بررسی وضعیت این رانندگان نسبت به تحویل تاکسی نو به آنها اقدام کند.

    نصرتی با بیان اینکه براساس قانون، تاکسی دار بازنشسته شاغل محسوب نخواهد شد، گفت: این افراد می تواند دارای خودرو تاکسی باشند و هیچگونه مغایرتی براساس قانون در این مقوله مشاهده نمی شود.

    وی با بیان اینکه در طول روز 40درصد از مردم شهر دامغان برای جابجای خود از تاکسی درون شهری استفاده می کنند، افزود:80درصد از مردم دامغان سفرهای درون و برون شهری خود را در طول سال از اتوبوس و مینی بوس استفاده می کنند.

    بلیت الکترونیک در دامغان توزیع می شود

    مدیرعامل تاکسیرانی و اتوبوس رانی دامغان از توزیع بلیت الکترونیک در آینده نزدیک خبر داد و گفت: کارت بلیت برای نخستین بار در شهر دامغان با واگذاری به بخش خصوصی ایجاد می شود که کاهش هزینه ها، کاهش استفاده از کاغذ برای چاپ بلیت، کمک به محیط زیست و امکان ارزیابی بهتر و فراهم شدن اطلاعات دقیق تر از چگونگی میزان استفاده از بلیت از سوی مسافران درون شهری و حومه در دامغان مزایای این طرح هستند.

    نصرتی افزود: پس از اجرا شدن طرح بلیت الکترونیک از پرداخت وجه نقد برای تهیه بلیت به رانندگان اتوبوس و مینی بوس تحت پوشش این سازمان خودداری می شود.

    وی افزود: برای کمک به تقویت فرهنگ سازی در سطح شهر رانندگان خودروهای شخصی می بایست از پارک کردن خودروهای خود در محل های ایستگاه های تاکسی و اتوبوس و مینی بوس خودداری کرده و خدمات دهی به مسافران شهری را تسهیل کنند.

    11 آژانس مسافربری و 124راننده رسمی تحت پوشش سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری دامغان فعالیت دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو