فونیکسریمکسبهتام

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:

طرح جامع صدور مجوزهای روزانه محدوده زوج و فرد آماده شد

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: صدور مجوزهای روزانه برای افرادی که نیازمند جدی برای مراجعه به مرکز شهر هستند در قالب طرح جامع ترافیکی محدوده زوج و فرد در دستور کار است.

طرح جامع صدور مجوزهای روزانه محدوده زوج و فرد آماده شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، علیرضا صلواتی با بیان اینکه برای اجرای طرح تعریف محدوده زوج و فرد در اصفهان در گام نخست درخواست افراد نیازمند از جمله پزشکان و بیماران خاص در خصوص واگذاری مجوز برای تردد در این محدوده مورد توجه قرار گرفت، اظهار داشت: از این رو در حال حاضر نیز تدوین طرح جامعی برای استفاده همه شهروندان از این مجوز و تردد در محدوده زوج و فرد به صورت جامع در دستور کار است.

    وی با بیان اینکه این طرح جامع با پلیس راهور در کارگروه ویژه در حال بررسی است، ابراز داشت: از یک سال گذشته طرح مطالعاتی دقیق انجام شده است و آماده شده که به شورای شهر و شورای ترافیک استان ارائه شود و در صورت تصویب می‌تواند خدمات خوبی را برای شهروندان ارائه کند.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در ادامه با بیان اینکه صدور مجوزهای روزانه برای افرادی که نیازمند جدی به مراجعه به مرکز شهر هستند در قالب طرح جامع ترافیکی محدوده زوج و فرد در دستور کار است، بیان داشت: چنانچه این طرح پیشنهادی تصویب شود افراد در صورت نیاز جدی می‌توانند به صورت عادلانه وارد این محدوده شوند.

    وی با بیان اینکه با نظرخواهی از چهار قشر شهروندان، کارشناسان، مسئولان و متخصصان قیمت معقولانه‌ای برای اجرای طرح جامع صدور مجوز ورود به محدوده زوج و فرد در دستور کار قرار گرفته است، بیان داشت: از این رو نرخ‌های خوب و عادلانه‌ای در نظر گرفته شده است تا زمینه پیشگیری از سفرهای غیر ضروری را نیز فراهم کند.

    صلواتی همچنین از در نظر گرفتن تسهیلاتی برای اقشار مختلف جامعه از جمله خبرنگاران، کارمندان و .... خبر داد.

    وی با بیان اینکه آزام آرام اجاری طرح ترافیک در هسته مرکزی شهر را در دستور کار شهرداری اصفهان عنوان کرد و بیان داشت: برای اجرای این طرح بسته‌های تشویقی، تجهیز پارکینگ‌ها، تقویت اتوبوس‌ها و سیستم حمل و نقل عمومی در این محدوده مورد توجه است.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان بیان داشت: باید توجه داشت که از زمان اجرای طرح زوج و فرد در شهر اصفهان با کاهش 25 درصدی تردد در این محدوده روبرو بوده‌ایم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو