فونیکسریمکسبهتام

مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات شرکای تجاری سایپا:

سایپا طرح خروج تاکسی های فرسوده را به صورت جدی دنبال می کند

عصر خودرو- کاظمی طرقی گفت: گروه خودروسازی سایپا با توجه به مسوولیت های اجتماعی، در طرح های نوسازی خودروهای فرسوده تاکنون از منابع داخلی خود استفاده کرده است و طرح خروج تاکسی های فرسوده را به صورت جدی دنبال می کند.

سایپا طرح خروج تاکسی های فرسوده را به صورت جدی دنبال می کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»به نقل از سایپانیوز، حسین کاظمی طرقی، مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات شرکای تجاری سایپا با بیان مطلب بالا، گفت: خودرو آریو و ون هایس 13 نفره سایپا در طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی کشور، حضور دارند و جایگزین خودروهای فرسوده خواهند شد و خدمات باکیفیت تری به مردم و رانندگان ارائه خواهند داد.

    وی افزود: سال 95 سال خوبی در حوزه تاکسیرانی خواهد بود و ما به اندازه نیاز اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور می توانیم تاکسی نو در طرح نوسازی ناوگان واگذار کنیم و تولیدمان را متناسب با نیاز اتحادیه تاکسیرانی ها هماهنگ کنیم.

    مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات شرکای تجاری سایپا تصریح کرد: خودروی آریو در حال حاضر با مبلغ 32 میلیون تومان و تسهیلات 48 ماهه با نرخ تسهیلات 16 درصد و با پیش پرداخت13 میلیون تومان و خودروی ون سایپا با 60 درصد تسهیلات و نرخ تسهیلات بسیار مناسب با رنگ زرد خورشیدی در شبکه نمایندگی های سایپا به متقاضیان واگذار می شود.

    وی افزود: به زودی جلسات مشترکی با حضور نمایندگان اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، نماینده مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا و نماینده معاونت فروش برگزار خواهد شد تا هرچه سریعتر به تفاهم مشترک برسیم و همکاری را آغاز کنیم.

    کاظمی طرقی در توضیح  مزیت های تاکسی های مشمول طرح نوسازی ناوگان سایپا، تاکید کرد: آریو خودروی ایده­عالی برای ناوگان تاکسیرانی است و همچنین تاکسی ون هم خودرویی است 13 نفره که جایگزین بسیار مناسبی برای ون های فرسوده که آلودگی زیادی ایجاد می کنند، خواهد بود.

    وی گفت: ون سایپا می تواند کاربری های مختلفی داشته باشد و تردد مردم با تعداد بیشتر و راحتی بیشتر از ویژگی های این خودرو است و در محورهای توریسیم و گردشگری، بخش طب و آمبولانس استفاده از این ون بسیار مناسب است و نقش موثری در کاهش آلودگی  هوا خواهد داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو