فونیکسریمکسبهتام

یاسان ؛ پیشرو تعمیرات علمی سیستم صوتی خودرو‌های لوکس در ایران

عصر خودرو: شرکت یاسان با آغاز فعالیت از ۴ سال گذشته تا کنون روش های پیشرفته و نوینی را در تعمیرات سیستم‌های صوتی خودرو‌های لوکس پیش گرفته است.به طور معمول اطلاعات زیادی از مدل شماتیک سیستم‌های صوتی برند‌های لوکس مانند مرسدس‌بنز ، ب‌ام‌و ، لکسس ، پورشه و ... در دسترس نیست تا مراحل تعمیرات این سیستم‌ها به سرعت و با دانش انجام شود.

یاسان ؛ پیشرو تعمیرات علمی سیستم صوتی خودرو‌های لوکس در ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶:۰۰
  • یاسان ؛ پیشرو تعمیرات علمی سیستم صوتی خودرو‌های لوکس در ایران
  • یاسان ؛ پیشرو تعمیرات علمی سیستم صوتی خودرو‌های لوکس در ایران
  • یاسان ؛ پیشرو تعمیرات علمی سیستم صوتی خودرو‌های لوکس در ایران
  • یاسان ؛ پیشرو تعمیرات علمی سیستم صوتی خودرو‌های لوکس در ایران

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، با این وجود شرکت یاسان ؛ در مواجهه با هر مشکلی در سیستم صوتی این قبیل برند‌ها ابتدا پیش از هر گونه برآورد مالی به سراغ تحلیل و بررسی شماتیک سیستم صوتی مذکور می‌رود و از این طریق تا کنون موفق به ترسیم شماتیک‌ها متعدد از انواع سیستم‌های صوتی خودروهای لوکس شده است و با مهندسی معکوس و شناخت دقیق این تکنولوژی های نوین می‌تواند مشکلات موجود در این سیستم‌ها را برطرف نماید به گونه‌ای که هم‌اکنون حتی برخی از نمایندگی‌های رسمی برند‌های لوکس نیز تعمیرات سیستم‌های صوتی را به این شرکت می‌سپارند.
در صدر شرکت یاسان دو مهندس ارشد الکترونیک با بیش از 17 سال سابقه در این زمینه حضور دارند که با تاکید روی علمی بودن تعمیرات به فعالیت خود ادامه می‌دهند. یادگاری ؛ یکی از مدیران ارشد یاسان در این زمینه می‌گوید : پس از مراجعه مشتریان و بررسی کمبودها و مشکلات سیستم‌های صوتی در صورتی که بتوانیم بهترین خدمات را ارائه کنیم و مشکل به صورت قطعی حل شود، آن پروژه را می‌پذیریم.در حالی که اگر از صحت مراحل تعمیرات مطمئن نباشیم و نتیجه کار ما موجب به وجود آمدن ایراد‌هایی در سیستم صوتی مشتریان شود حتی اگر منفعت مالی هم در میان باشد آن پروژه را قبول نمی کنیم.
شرکت یاسان همچنین علاوه بر ارائه خدمات حرفه‌ای به سیستم‌های صوتی ، ماژول‌هایی نظیر ماژول USB ، GPS و ... را نیز به صورت انحصاری و یا به صورت نمایندگی به مشتریان خودرو‌های لوکس نسبتا قدیمی ارائه می‌کند.به گفته یادگاری یاسان نخستین واردکننده ماژول USB در ایران است.علت عرضه این ماژول این است که خودرو‌های لوکس تولید شده تا قبل از سال 2010 میلادی به ورودی USB مجهز نشده اند اما ممکن است مالکان آن‌ها هم‌اکنون علاقمند به اضافه شدن USB به خودروشان باشند. شرکت یاسان همچنین به عنوان نماینده نصب و ارائه دهنده خدمات پس از فروش ماژول GPS فعالیت می‌کند.به گفته مدیرعامل یاسان این ماژول به نوعی خودرو های لوکس را از دزدگیر بی‌نیاز می‌کند.یاسان فعالیت‌های خود را به ارائه این ماژول ها محدود نکرده و از آن جا که فعالیت این شرکت علم‌-محور است ، مهندسان یاسان در حال تحقیق روی ماژول های ورودی صدا و تصویر برای خودرو‌هایی نظیر مرسدس‌بنز‌های تولید شده قبل از سال 2010 میلادی هستند.
برای کسب اطلاعات بیش‌تر از فعالیت‌های شرکت یاسان و ارتباط با این شرکت می‌توانید به وب‌سایت رسمی شرکت مهندسی-بازرگانی یاسان به آدرس www.yassaan.com مراجعه نمایید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو