فونیکسریمکسبهتام

معاون حمل و نقل وترافیک منطقه ۱۹ خبر داد:

اختصاص پارکینگ های ویژه استانها در سالروز مراسم ارتحال امام

اعمال محدودیت ترافیکی در تردد خودروهای سنگین

عصر خودرو- معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه ۱۹ از اختصاص پارکینگ های ویژه مراسم ارتحال امام برای سهولت پارک خودروهای استانهای مختلف و شهرستانهای تابع خبر داد.

اختصاص پارکینگ های ویژه استانها در سالروز مراسم ارتحال امام
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، رضا زلفی با اشاره به تغییرات جزئی در سایت پلان قرارگیری پارکینگ استانها به دلیل راه اندازی نمایشگاه شهر آفتاب گفت: به منظور سهولت پارک خودروها پارکینگ های اختصاصی استانها در روز مراسم ارتحال در 9 جایگاه جانمایی شده است.

    به گفته وی پارکینگ شماره یک به استانهای اصفهان و مرکزی در ضلع جنوبی بهشت زهرا از باب القبله تا مرقد مطهر اختصاص داده شده است. همچنین پارکینگ استانهای لرستان، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، سمنان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد در مرکز بهشت زهرا کنار بلوار حضرت زهرا جانمایی شده است.

    زلفی ادامه داد: برای پارک خودروها استانهای خراسان جنوبی و بسیج استانهای تهران و البرز ضلع شمالی بهشت زهرا (از  قطعات 200 تا 250 ) در نظر گرفته شده است. پارکینگ شماره 4 نیز در پایانه شاهد این منطقه قرار دارد که مختص پارک مینی بوس های شرکت واحد است.

    علاوه براین پارکینگ شماره 5 به استانهای آذربایجان شرقی و غربی، خراسان رضوی و خراسان شمالی و قزوین واقع در ضلع شمالی حرم جنب بخشداری شهر آفتاب اختصاص یافته است. همچنین برای پارک اتوبوسهای شرکت واحد تهران و حومه نیز ضلع شمالی حرم پیش بینی شده و ضلع غربی حرم نیز مربوط به ورودی VIP و زائرین خارجی حرم است.

    وی خاطرنشان کرد:  پارکینگ شماره 8 که در ضلع شمالی دانشگاه شاهد قرار دارد برای پارک خودروی مسافرین استانهای اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، کرمانشاه، کردستان، ایلام، بوشهر، همدان، زنجان، رباط کریم و  اسلامشهر درنظر گرفته شده است.

    زلفی درخصوص جایگاه پارکینگ شماره 9 نیز گفت: مسافرین استانهای یزد، خوزستان و قم می توانند از طریق بلوار کهریزک وارد پارکینگ شماره 9 شوند.

    این مسئول با اشاره به ممنوعیت توقف خودروها در حاشیه اتوبانهای علامه عسگری، شهید هاشمی و خلیج فارس اظهار کرد: محدودیت های ترافیکی برای خودروهای سنگین نیز از ساعت 17 روز پنجشنبه آغاز شده و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت. بنابراین رانندگان خودروهای سنگین جهت تردد می توانند از مسیرهای جایگزین همچون جاده حسن آباد، آزادگان و اتوبان تهران ساوه استفاده کنند.

    گفتنی است به منظور انتقال زائران به حرم مطهر 200 دستگاه تاکسی در منطقه 19 در نظرگرفته شده که به شکل رایگان مسافران را از پل صنیع خانی تا میدان ساعت و از سه راه باقر شهر به حرم امام انتقال می دهند.  همچنین اتوبوسها از پایانه شهید سروری و میدان بهشت به مسافران خدمات ارائه می کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو