فونیکسریمکسبهتام

بازدید شرکت های سرمایه گذاری چینی از سایپا

عصر خودرو- جمعی از مدیران شرکت های سرمایه گذاری چینی به منظور سرمایه گذاری مشترک از خطوط تولیدی شرکت سایپا بازدید کردند.

بازدید شرکت های سرمایه گذاری چینی از سایپا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازسایپا نیوز؛ مدیران برخی از شرکت های سرمایه گذاری چینی در حوزه های مرتبط با صنعت خودرو، پس از نشست با مدیران ارشد گروه خودورسازی سایپا و بازدید از خطوط تولید، با فرایندهای مختلف تولید در سایپا از نزدیک آشنا شدند.

    براساس این گزارش در ابتدای نشست مهندس بادکوبه عضو هیئت مدیره و قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اظهار امیدواری درخصوص  استفاده از پتانسیل های فنی و مهندسی صنعت کشور چین، گفت: عمده فعالیت های مهندسی مشترک  در بخش قطعه سازی است و امیدواریم که با تعاملات گسترده تر روابط تجاری و سرمایه گذاری بین شرکت های تولیدی و سرمایه گذاری دو کشور بیشتر از قبل تسهیل شود.

    در ادامه دکتر آخوندی قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا در حوزه سرمایه گذاری گفت: سایپا دارای 4 شرکت سرمایه گذاری است که می توانند با شرکت های سرمایه گذاری چینی فعالیت مشترک داشته باشند.

    وی افزود: خاطرات خوبی از مردم چین و شرکت های چینی در دوران تحریم های ظالمانه در ذهنمان داریم و شرکت های تجاری و اقتصادی چین همواره رابطه تجاری خوبی با طرف ایرانی خود داشته و دارند،  بر همین اساس همکاری با شرکت های چینی برای ما در اولویت خواهد بود.

    در این نشست، رئیس گروه شرکت های سرمایه گذاری چینی و رئیس هیات مدیره یکی از شرکت های سرمایه گذاری آن کشور از مهمان نوازی مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کرد و گفت: بسیار خرسندیم که به کشور ایران سفر کردیم و امیدوارم که بتوانیم شانس مناسب برای سرمایه گذای در ایران را بدست آوردیم.

    وی افزود: در حال ارزیابی بازار ایران هسیتم و امیدواریم روابط متقابل و دوجانبه ای در زمینه تولیدات و خدمات پیشرفته بین شرکت های چینی و ایرانی برقرار شود.

    آقای دیاو رئیس هیت مدیره یک شرکت سرمایه گذاری چینی تاکید کرد: از پیشرفت های خودرویی ایران و شرکت سایپا شگفت زده شدیم و تحت تاثیر توانمندی سایپا در زمینه تولید قطعات ، مونتاژ و تولید خودرو قرار گرفتیم.

    وی ایران را یک کشور خیلی خوب و زیبا با مردمی بسیار خونگرم و صمیمی خواند و گفت: هم مردم و هم دولت ایران با ما برخورد خیلی مهربان و دوستانه ای دارند و ایران و چین از قدیم روابط خوب و حسنه ای با یکدیگر داشته اند که با حضور در ایران این نسبت تاریخی کهن بیشتر به چشم آمده است.

    در پایان این نشست، مدیران شرکت های سرمایه گذار چینی اظهار امیدواری کردند که در آینده نزدیک با سرمایه گذاری در ایران، مناسبات اقتصادی و سرمایه گذای شرکت های چینی هرچه سریعتر گسترش یافته و تقویت شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو