فونیکسریمکسبهتام

اولین گردهمایی مالکان خودرو لوکس چری تیگو ۵ از سوی مدیران خودرو برگزار شد

چیتگر در قرق تیگو ۵

عصر خودرو: بعد از ظهر روز گذشته شرکت مدیران خودرو متولی رسمی واردات و تولید محصولات دو برند MVM و برند لوکس چری کشور چین اقدام به برگزاری اولین گردهمایی تیگو ۵ سواران کردند.

چیتگر در قرق تیگو ۵
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، بعد از ظهر روز گذشته شرکت مدیران خودرو متولی رسمی واردات و تولید محصولات دو برند MVM و برند لوکس چری کشور چین اقدام به برگزاری اولین گردهمایی تیگو 5 سواران کردند تا ضمن ایجاد فضای مفرح برای گرد هم آمدن مالکان این خودروها به دور یکدیگر؛ روابط میان خریداران و شرکت مدیران خودرو در زمینه مشتری‌مداری تقویت شود. از این رو ساعت 17 روز گذشته تعداد 20 نفر از مالکان خودروهای چری تیگو 5 به عنوان جدید‌ترین محصول مدیران خودرو و اولین محصول از برند چری به همراه خانوادهایشان در مقابل شرکت مدیران خودرو گرد هم آمدند تا ساعاتی را به خوشی در کنار سایر مالکان و کارشناسان مدیران خودرو بگذرانند.
پس از گردهمایی تمامی مالکان و برقراری هماهنگی لازم همه خودروها با نظم و ترتیب از گیش برنامه ریزی شده به سمت مجموعه تفریحی گردشی دریاچه چیتگر به راه افتادند. آنچه در خیابان‌ها بسیار جلب توجه می‌کرد حضور 20 خودرو چری تیگو 5 بصورت یکجا و منظم در پی یکدیگر بود که نگاه‌های متعجب مردم را به همراه داشت. با رسیدن به دریاچه چیتگر و پارک خودروها به موازات یکدیگر در پارکینگ دریاچه چیتگر؛ مالکان به همراه خانوادهایشان در مجاورت دریاچه گردهم آمدند و در قرعه کشی سوالات عمومی شرکت کردند. در این مسابقه نسبتا ساده به ده نفری که پاسخ صحیح دادند یک کارت هدیه صد هزار تومانی تقدیم شد.
در گفت و گو با مالکان تیگو 5 آنچه در نظرات آن ها در رابطه با خودرو تیگو 5 مشترک بود کیفیت بسیار خوب متریال داخلی، طراحی زیبا و مد روز، لوکس گرایی و پایداری درخور توجه خودرو بود. این گردهمایی پس از توقف به نیت صرف شام به پایان رسید. لازم به ذکر است که در آینده بسیار نزدیک محصول دوم برند لوکس چری با نام آریزو 5 روانه بازار کشور شد که در وقت مناسب به معرفی و بررسی آن خواهیم پرداخت.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو