فونیکسریمکسبهتام

همراهی ۷آمبولانس باکاروان‌های اعزامی استان‌مرکزی به مرقد امام(ره)

عصر خودرو- مدیرعامل هلال احمر استان مرکزی از آماده‌باش نیروهای امدادونجات در آستانه سالروز رحلت امام خمینی(ره) خبردادوگفت: هفت آمبولانس کاروان های اعزامی استان مرکزی به مرقدامام را همراهی می کنند.

همراهی ۷آمبولانس باکاروان‌های اعزامی استان‌مرکزی به مرقد امام(ره)
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمد محمدی با اعلام خبر آماده باش سراسری نیروهای امداد و نجات این جمعیت در آستانه سالگرد ارتحال امام راحل(ره) اظهار داشت: با توجه به افزایش حجم ترافیک و اعزام کاروان عزاداران و عاشقان امام خمینی(ره) از محورهای مواصلاتی استان، 12 پایگاه امداد و نجات بین شهری (جاده‌ای) جمعیت هلال احمر در آماده‌باش کامل قرار دارند.

    وی افزود: بیش از 75 نیروی عملیاتی، 29دستگاه آمبولانس و خودروی نجات در مسیرهای ویژه، پوشش امدادی کاروان‌های اعزامی را بر عهده دارند.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی تصریح کرد: هفت دستگاه آمبولانس در قالب 21 نفر پرسنل و نجاتگر نیز در طول مسیر به همراه کاروان‌های ارتحال حضرت امام(ره) به مرقد مطهر ایشان اعزام شده تا در صورت نیاز ارائه خدمات کنند.

    محمدی خاطرنشان کرد: دو دستگاه آمبولانس در اراک، یک دستگاه در محلات، یک دستگاه در تفرش، یک دستگاه در ساوه و یک دستگاه در زرندیه به حالت آماده‌باش در خواهند آمد.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با بیان اینکه این نیروها از امروز تا 16خرداد ماه به حالت آماده‌باش هستند، افزود: هر ساله کاروان‌های مختلفی برای شرکت در مراسم ارتحال امام(ره) از استان‌های مختلف به تهران سفر می‌کنند که پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر در صورت بروز هرگونه حادثه، خدمات مورد نیاز را اناجم خواهند داد.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو