فونیکسریمکسبهتام

امروز با حضور مدیران ارشد رنو - نیسان

آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای صنعت قطعه سازی ایران در فرانسه

عصر خودرو- نمایشگاه یک روزه دستاوردهای صنعت قطعه سازی ایران، از امروز در مرکز مهندسی رنو در فرانسه کار خود را آغاز خواهد کرد.

آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای صنعت قطعه سازی ایران در فرانسه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این برنامه که از سوی رنو پارس و برای نمایش توانمندی های صنعت قطعه سازی ایران به مدیران ارشد زنجیره تأمین رنو – نیسان در مرکز تحقیقات و مهندسی رنو در پاریس برگزار می شود، قطعه سازان ایرانی در نمایشگاهی اختصاصی دستاوردهای خود را در زمینه تولید قطعات به نمایش خواهند گذاشت.
    هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه آشنایی بیشتر مدیران ارشد سازمان خرید رنو – نیسان (RNPO) با توانمندی های قطعه سازان ایرانی است ، تا از این طریق امکان ورود قطعه سازان کشورمان به زنجیره تأمین رنو – نیسان در سطح جهان فراهم شود. ضمن آنکه در کنار بازدید مدیران ارشد RNPO اطلاع رسانی های گسترده ای در سطح واحد تحقیقات و مهندسی رنو انجام شده است و سایر افراد علاقمند امکان بازدید از این نمایشگاه را خواهند داشت. 
    در کنار این نمایشگاه که با حضور نمایندگان ارشد وزارت صنعت معدن و تجارت و جهت افزایش کارایی حضور قطعه سازان برتر ایرانی در رنو و گسترش روابط میان قطعه سازان ایرانی و زنجیره تأمین رنو – نیسان برگزار می شود، روز بعد نشست ها و جلسات تخصصی مدیران قطعه سازان ایرانی و مدیران ارشد رنو – نیسان برگزار خواهد شد تا زمینه ورود قطعه سازان توانمند ایرانی به زنجیره تأمین رنو – نیسان فراهم شود.
    پیش از این و در جریان برگزاری همایش خودرو ایران در پایان سال گذشته ، رنو پارس در گردهمایی قطعه سازان خود وعده برگزاری این نمایشگاه را داده بود و به نظر می رسد اینک پس از گشایش حاصل شده پس از برجام، رنو پارس در راستای گسترش برنامه های خود در ایران و توانمندسازی قطعه سازان ایرانی و البته بهره گیری از توان بالای این قطعه سازان که طی سال های اخیر حاصل شده است ، قصد دارد با اتصال قطعه سازان کشورمان به زنجیره جهانی رنو نیسان فرصت جدیدی را در اختیار آن ها قرار دهد.
    بازدید قطعه سازان ایرانی از مرکز تحقیقات و مهندسی رنو
    روز گذشته و در نخستین روز از این برنامه ، با هماهنگی های انجام گرفته از سوی رنو پارس، قطعه سازان ایرانی از مرکز تحقیقات و مهندسی رنو در حاشیه شهر پاریس بازدید کردند.در این مرکز که از سوی رنو با نام تکنوسانتر نامیده می شود، تمامی امور مربوط به طراحی و مهندسی خودروها و قطعات گروه رنو، ( شامل محصولات رنو، داچیا و نیسان) و شرکت های همکار با رنو (دایملر، آفتوواز) انجام می شود و با بیش از 10 هزار نفر پرسنل بزرگترین مرکز از این نوع در خانواده رنو در سطح جهان است. این مرکز به دلیل حساسیت های بالای آن تحت تدابیر شدید امنیتی و حفاظتی کنترل می شود و بازدید از آن تنها با هماهنگی های قبلی و تأیید مدیران ارشد رنو امکان پذیر است. گروه قطعه سازان ایرانی درطی این بازدید در جریان فعالیت های انجام شده در این مرکز قرار گرفتند و از نزدیک بخش های مختلف آن را بازدید کردند . پس از این بازدید چند مدیر ارشد رنو نیسان شامل قائم مقام RNPO، قائم مقام مهندسی رنو و مدیر منطقه ای آفریقا، خاورمیانه و هندوستان رنو برای قطعه سازان ایرانی سخنرانی کردند و در آن ضمن اشاره به به توانمندی های قطعه سازان ایرانی به موارد لازم جهت ورود آن ها به رنجیره تأمین جهان رنو نیسان، از جمله اهمیت بسیار بالای کیفیت، قیمت رقابتی، تحویل به موقع و بهره گیری از فناوری های جدید پرداختند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو