فونیکسریمکسبهتام

اعلام مسیرهای ویژه دسترسی به حرم امام (ره)

عصر خودرو- پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ مسیرهای دسترسی به حرم امام خمینی (ره) در بیست و هفتمین مراسم بزرگداشت ایشان را اعلام کرد.

اعلام مسیرهای ویژه دسترسی به حرم امام (ره)
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از تسنیم، برای میزبانی از مهمانان حرم اما خمینی پارکینگ‌هایی برای مسافران مختلف جانمایی شده‌ است و بر این اساس پارکینگ شماره یک در ضلع جنوبی حرم برای توقف اتوبوس کاروان‌های اعزامی استان‌های اصفهان و مرکزی خواهد بود.

    پارکینگ شماره 2 در پارکینگ بهشت زهرا قرار گرفته و اتوبوس‌های اعزامی از استان‌های هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، لرستان، سمنان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهیلگویه و بویراحمد و سواری‌های شخصی در آن متوقف خواهند شد.

    پارکینگ شماره 3 در قطعات 200 به بالای بهشت زهرا واقع شده و اتوبوس‌های کاروان‌های اعزامی از بسیج استان‌های تهران و البرز و خراسان جنوبی در آن متوقف می‌شوند.

    پارکینگ شماره 4 در متروی شاهد نیز برای پارک موتورسیکلت‌ها و مینی‌بوس‌های تحت نظارت سازمان اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است.

    پارکینگ شماره 5 در ضلع شمالی حرم مطهر و طول بلوار اخلاقی برای پارک اتوبوس کاروان‌های اعزامی از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، خراسان شمالی و قزوین در نظر گرفته شده است.

    پارکینگ شماره 6 در ضلع شمال بلوار علامه عسگری نیز برای پارک اتوبوس‌های وابسته به شرکت واحد پیش‌بینی شده است.

    پارکینگ شماره 7 در روبروی حرم مطهر به منظور پارک اتوبوس‌های زائران خارجی، ارگان‌های دولتی، اتوبوس‌های نظامی، نهادها و آزادگان است.

    پارکینگ شماره 8 نیز در ضلع غربی حرم مطهر برای پارک اتوبوس کاروان‌های اعزامی از استان‌های گیلان، اردبیل، بوشهر، کردستان، گلستان، ایلام، مازندران، زنجان، همدان، کرمانشاه و همچنین دو شهر اسلامشهر و رباط‌کریم معین شده است.

    پارکینگ شماره 9 واقع در ضلع شمالی بلوار کهریزک را برای پارک اتوبوس کاروان‌های اعزامی از استان‌های یزد، خوزستان و قم پیش‌بینی شده است.

    پارکینگ شماره 10 نیز در شمال شرق حرم برای پارک اتوبوس‌های نواحی بسیج تهران بزرگ شامل نواحی شهید بهشتی، جماران، حمزه، باهنر، مفتح، کربلا، مقداد، مالک‌اشتر، ابوذر، قدس و بسیج اصناف اختصاص یافته است.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو