فونیکسریمکسبهتام

واگذاری تاکسی‌های پلاک اروند در آبادان و خرمشهر آغاز شد

عصر خودرو- با حضور اکبر ترکان، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور ، ۱۱ خرداد ماه دو دستگاه تاکسی پلاک اروند به صاحبان خود واگذار و تحویل داده شد.

واگذاری تاکسی‌های پلاک اروند در آبادان و خرمشهر آغاز شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» ، اسماعیل زمانی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در حاشیه این مراسم اظهار کرد: تعداد تاکسی‌های واردشده به گمرک در سال 95، 500 دستگاه است که 300 دستگاه از این تعداد به شهرستان آبادان و 200 دستگاه به خرمشهر اختصاص دارد.

    وی افزود: روند تحویل این خودروها به این صورت است که باید تاکسیرانی اسامی متقاضیان تاکسی پلاک اروند را به سازمان منطقه آزاد اروند ابلاغ و اعلام کند و پس از تخصیص وام و گذراندن مراحل تحویل، این خودروها به صاحبان خود واگذار می‌شوند.

    زمانی تصریح کرد: این تاکسی‌ها با اعطای تسهیلات تا سقف 30 میلیون تومان و با نرخ بهره 2 تا چهار درصد به درخواست‌کنندگان واگذار می‌شود.

    محمدرضا معتمدی، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: از دیروز  12 خردادماه هر روز 10 تا 20 دستگاه تاکسی پلاک‌گذاری و به صاحبان آن واگذار می‌شود.

    وی افزود: در مجموع باید تعداد 2000 دستگاه تاکسی پلاک اروند وارد منطقه شود که از این تعداد تاکنون 500 دستگاه وارد شده است.

    همچنین مهرداد کاظمی نژاد  مدیر کل امور شهری استانداری خوزستان، در جلسه‌ای با موضوع استفاده از خودروهای پلاک اروند در ناوگان عمومی که 9 خردادماه برگزار شد، اظهار کرد: قرار است در فاز دوم برای سایر محورها و سایر مبدا‌ها به ویژه برای شهر اهواز تردد و ورود این نوع خودروها را پیگیری کنیم.

    وی افزود: اکنون 22 هزار دستگاه خودروی شخصی پلاک اروند در استان تردد می‌کنند و با افزودن 500 خودروی عمومی پلاک اروند اتفاق خاصی نمی‌افتد.

    کاظمی نژاد تصریح کرد: پس از اکنون نباید عقب نشینی کنیم زیرا تردد این نوع خودروها، حقی است که مردم استان باید از آن بهره‌مند شوند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو