فونیکسریمکسبهتام

عضو شورای شهر تهران:

فعالیت مینی‌بوس‌های فرسوده شهر تهران با روح قانون مغایرت دارد

عصر خودرو- معاون نظارت شورای شهر تهران بر لزوم برخورد قاطع با مینی‌بوس‌های فرسوده شهر تهران به عنوان منبع تولید آلودگی هوا تاکید کرد و ادامه فعالیت آن‌ها را مغایر با روح قانون دانست.

فعالیت مینی‌بوس‌های فرسوده شهر تهران با روح قانون مغایرت دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، عباس جدیدی با اشاره به مصوبه شورای شهر برای اعطای تسهیلات جایگزین مینی بوس‌های فرسوده، اظهار داشت: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تمهیدات ویژه برای حل مشکل مینی بوس‌های فرسوده دارد.

    جدیدی بر مخالفت خود برای ادامه فعالیت مینی‌بوس‌های فرسوده در شهر تهران تاکید کرد و گفت: این خودروها علاوه بر تولید آلودگی فراوان، به چهره شهر شدیدا آسیب می‌زنند.

    معاون نظارت شورای شهر تهران ادامه داد: فعالیت این مینی‌بوس‌ها با روح قانون در مغایرت است زیرا چند برابر سایر خودروهای دیزلی تولید آلودگی زیست محیطی می‌کنند.

    وی بر لزوم برخورد قانونی با این دسته از خودروها تاکید کرد و گفت: پلیس راهور در این موارد نباید نگاه ارفاقی داشته باشد و می‌بایست قانون را با دقت و قوت اعمال کند.

    جدیدی به زاویه دیگر این مساله اشاره کرد و ادامه داد: نباید به این مساله یک سویه نگاه کرد و فراموش نشود که خانواده‌ای از راه این مینی‌بوس در حال ارتزاق است اما نباید به این شکل باشد که مسیر ارتزاق یک خانواده به هزاران خانواده لطمه وارد سازد.

    معاون نظارت شورای شهر تهران افزود: در مواقعی لازم است برای رعایت استانداردها، نگاه زبر و خشن قانون را نشان بدهیم.

    وی در پایان به سونامی سرطان که در شهر تهران چمبره زده است اشاره کرد و تشریح کرد: عوامل مختلفی در این امر دخیل هستند که آلودگی از مهمترین آن‌ها است لذا باید در مسیر حذف آلودگی‌های موثر و عوامل تولید آن کوشا باشیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو