فونیکسریمکسبهتام

سنندجی تشریح کرد:

برنامه‌های شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به مناسبت ماه رمضان

عصر خودرو- مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران برنامه‌های این سازمان را به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان تشریح کرد.

برنامه‌های شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به مناسبت ماه رمضان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از نسیم آنلاین، پیمان سنندجی گفت: در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان برنامه های ویژه ای به منظور خدمت رسانی به شهروندان محترم طراحی و به مرحله اجرا درخواهد آمد.

    وی افزود: با توجه به تجربیات سالیان گذشته پیک ترافیک عصرگاهی پایتخت در ایام ماه مبارک از ساعت 4 بعدازظهر آغاز و تا ساعت 9 شب ادامه خواهد داشت. در ایام ماه ضیافت الهی جهت ترافیک عصرگاهی از مرکز به سمت حاشیه و پیرامون شهر بوده که طلب می کند نسبت به تقویت خطوط تندرو و همچنین فیدر در ساعات پایانی روز اقدام شود که از مدت‌ها قبل همکاران در معاونت بهره برداری با برنامه ریزی مناسب پیش بینی لازم را کرده‌اند تا شهروندان بتوانند از امکانات ناوگان اتوبوسرانی پایتخت استفاده مطلوب را داشته باشند.

    به گفته سنندجی؛ با عنایت به اینکه 2 ساعت مانده به اذان مغرب بار جابه‌جایی مسافران به وضعیت حداکثر می رسد لذا درخواست می شود شهروندان با مدیریت سفر زمان مناسب را انتخاب و قبل از ساعات نزدیک افطار برنامه حرکتی خود را تنظیم تا با توزیع سفر امکان سرویس رسانی بهتر به همکاران داده شود.

    وی ادامه داد: امسال نیز از سامانه های تابعه خواسته شده ترتیبی اتخاذ نمایند تا رانندگانی که در زمان اذان مغرب در حال خدمت رسانی می باشند با دریافت بسته مناسب افطاری در فرصت مطلوب که مختصری ترافیک اجازه توقف می دهد نسبت بازکردن روزه خود همانند سایر مردم متدین اقدام نمایند.

    سنندجی در پایان یادآور شد: پس از اذان مغرب جهت جابه جایی شهروندان خطوط شبانه به ویژه خطوط منتهی مساجد، اماکن مذهبی، بقاع متبرکه تقویت شده و خدمت رسانی به صورت شبانه روزی تداوم خواهد داشت.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو