فونیکسریمکسبهتام

رنو توئینگو GT معرفی شد

عصر خودرو- شرکت رنو ویدئوی کوتاهی از یک نسخه قوی تر خودروی موتور عقب توئینگو را منتشر کرد.

رنو توئینگو GT معرفی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از لفتلین نیوز، این خوروی شهری تقویت شده با الهام از رنو اسپرت طراحی شده است ولی نام توئینگو RS را زنده نخواهد کرد زیرا به اندازه کافی قدرتمند نیست.

    کارشناسان معتقدند این خودرو توئینگو GT نام خواهد گرفت و از همان پیشرانه نسخه "برابوس" اسمارت فورتو استفاده خواهد کرد.

    اگر شایعات درست باشد، GT از یک موتور توربوشارژ 900 سی سی سه سیلندر با حدود 110 اسب بخار قدرت و 125 نیوتن متر گشتاور بهره مند خواهد بود که 20 اسب بخار در توان و 25 نیوتن متر در گشتاور افزایش یافته اند.

    این موتور سه سیلندر توربو که درست پشت سر سرنشینان تعبیه شده چرخهای عقب را بوسیله یک گیربکس شش دنده دستی به حرکت در می‌آورد.

    این افزایش نیروی پیشرانه در کنار طراحی دینامیک تر، ترمزهای بزرگ تر و تعلیق مستحکم تر کامل می‌شود. به لحاظ ظاهری GT دارای یک کیت بدنه تهاجمی با دورگلگیرهای فلزی است. در داخل کابین صندلی های اسپرت، یک فرمان یک طرف صاف و یک کیلومترشمار مختص GT است.

    رنو توئینگو GT در روزهای آینده به طور رسمی رونمایی خواهد شد و در تابستان در اروپا به فروش خواهد رسید. هنوز زود است که بگوییم آیا این خودرو جذاب ترین نسخه نسل سوم توئینگو است یا خیر.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم