فونیکسریمکسبهتام

نماینده مردم بانه و سنقر در گفتگو با «عصرخودرو»:

ارتقای کیفیت و ایجاد رقابت با آزادسازی قیمت خودرو

عصر خودرو- نماینده مردم بانه و سنقر در مجلس دهم با تاکید برآزادسازی قیمت خودرو ،گفت: بهترین راه ایجاد رقابت و افزایش کیفیت خودروها آزادسازی قیمت تولیدات داخل است.

ارتقای کیفیت و ایجاد رقابت با آزادسازی قیمت خودرو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، محسن بیگلری با بیان اینکه  ایجاد رقابت و افزایش کیفیت خودروها با آزادسازی قیمت تولیدات داخل امکانپذیر خواهد بود،گفت:آزاد سازی قیمت خودرو هم به نفع مردم و هم صنعت خودرو کشور خواهد بود چرا که در حال حاضر بازار در انحصار دو خودروساز قرار دارد و باید از این حالت خارج و به عبارتی باید رقابت جایگزین انحصار شود.
    نماینده مردم بانه و سنقر درمجلس شورای اسلامی  افزود:امروز مشکل اصلی صنعت خودرو کیفیت پایین محصولات تولیدی است چرا که علاوه براینکه خودرو با قیمت بالا به دست مصرف کننده می رسد، کیفیت خودرو پایین است و علت این امر نیز انحصاری بودن  این صنعت است.
    بیگلری تصریح کرد:با توجه به کیفیت پایین خودرو های داخلی و قیمت بالا مصرف کننده دیگر رغبتی برای خرید محصولات داخلی ندارد و این امر باعث شده رکود همچنان بر بازار خودرو کشور حاکم باشد.
    نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : با آزادسازی قیمت خودرو و منطقی نمودن تعرفه واردات ، مسلما زمینه رقابت پذیری در بازار خودرو افزایش خواهد یافت به طوری که با  توسعه رقابت پذیری زمینه توسعه و رشد کمی و کیفی خودروهای داخلی نیز فراهم خواهد شد.

    بیگلری افزود : با حذف انحصار از خودرو و تعیین قیمت در حاشیه بازار قطعا جریان کنونی بازار خودرو تغییر خواهد کرد و قیمتها نیز متعادل تر خواهند شد.
    وی ادامه داد:اگر رقابت در بازار خودرو به وجود آید شرایط بهتر خواهد شد وراه حل آن نیز آزادسازی  قیمت خودرو است؛چرا که  در آن صورت  متقاضی خرید خودرو آزادانه در یک بازار رقابتی خودرو مورد نظر خود را خریداری خواهد کرد .

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو