فونیکسریمکسبهتام

آغاز فروش آنلاین محصولات رنو

عصر خودرو- نماینده رسمی رنو فرانسه، در ادامه روند توسعه و تسهیل فرآیندهای اطلاع‌رسانی، فروش و پشتیبانی، اقدام به راه‌اندازی و به‌روزرسانی فروشگاه آنلاین محصولات رنو کرد.

آغاز فروش آنلاین محصولات رنو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»،امکان انتخاب و مقایسه مدل‌های مختلف خودرو، تغییر و انتخاب رنگ دلخواه، تعیین محل تحویل خودرو به سلیقه مشتری و درنهایت امکان ثبت درخواست خرید خودرو در هر زمان و مکان در زمانی کوتاه از مزایای خرید آنلاین خودرو از نگین خودرو است. آنچه در فرآیند خرید آنلاین مورد توجه ویژه قرار گرفته است فراهم آوردن امکان مقایسه دقیق خودروها برای مشتریان است تا زمینه برای تصمیم‌گیری دقیق‌تر آن‌ها ایجاد شود. استفاده حداکثری از فضای اینترنت برای اطلاع‌رسانی و خدمات‌دهی آسان‌تر، بهتر و کم‌هزینه‌تر به مشتریان از اولویت‌های استراتژیک نگین خودرو در سال 1395 به شمار می‌رود. در همین راستا این شرکت اعلام کرده که به‌زودی خدمات گسترده‌تری را در بستر اینترنت به علاقه‌مندان و خریداران ایرانی رنو ارائه خواهد کرد.

    جهت اطلاع از شرایط و نحوه استفاده از فروشگاه آنلاین خودرو به آدرس http://neginkhodro.com مراجعه نمایید.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم