فونیکسریمکسبهتام

از تذکر کتبی تا ۳ماه توقیف خودروی مسافربرهای غیرمجاز

ساماندهی تاکسی های فرودگاه مهرآباد

عصر خودرو- مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد ضمن اعلام ساماندهی تاکسی های فرودگاه مهرآباد ، از تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از فعالیت مسافربرهای غیرمجاز خبر داد.

ساماندهی تاکسی های فرودگاه مهرآباد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ،  علی رستمی،مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد  در خصوص مسافربرهای شخصی داخل فرودگاه مهرآباد اظهار داشت: ساماندهی تاکسی های این فرودگاه را در دو بخش آغاز نمودیم برهمین اساس ابتدا تعیین تکلیف تاکسی های خود فرودگاه را با همکاری سازمان تاکسیرانی در دستور کار قرار دادیم.

    وی افزود: 80 درصد ساماندهی تاکسی های فرودگاه مهرآباد اجرایی شده است و 20 درصد مابقی طی دو ماه آینده به اتمام می رسد؛ همچنین برای تاکسی های فرودگاه 4 لاین در نظر گرفته شده که در حال حاضر 3لاین آن به بهره برداری رسیده و فعال است.

    رستمی تاکید کرد: در بحث حضور مسافربرهای غیر مجاز در فرودگاه ها  مسافرین و مسئولین به سبب مشکلات ایجاد شده ناراضی بودند و به همین منظور تدبیر ویژه ای را برای ارائه خدمات بهینه اتخاذ کردیم.

    **از تذکر کتبی تا 3ماه توقیف خودرو

    مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد در خصوص فعالیت های انجام شده برای جلوگیری از فعالیت مسافربرهای غیر مجاز اظهار داشت: در جلساتی که با رییس دادسرا، فرماندهان نیروی انتظامی و پلیس راهور فرودگاه ها برگزار شد ،جرائمی برای متخلفان در نظر گرفته شد به طوری که رییس دادسرا دستورات مربوط به آن را نیز صادر کرده است.

    وی ادامه داد: برهمین اساس مسافربرهای غیر مجاز که جلوی فرودگاه ها و ترمینال ها فعالیت می کنند، پلیس در برخورد اول به صورت کتبی به آن ها اخطار می دهد و در صورت تکرار برای بار دوم خودرو مورد نظر به مدت یک هفته توقیف می شود.

    مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد افزود: برای بار سوم و چهارم نیز طبق برنامه ریزی های انجام شده،خودرو یک ماه تا سه ماه توقیف خواهد شد.

    رستمی تاکید کرد: اطلاع رسانی برای اجرای این طرح بازدارنده که 20 روز به طول می انجامد، آغاز شده است.


     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو