فونیکسریمکسبهتام

مرکز مدیریت راه ها:

رفت وآمد در محورهای مواصلاتی کشور ۱۴.۷ درصد کاهش یافت

عصر خودرو- مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: رفت وآمد وسایل نقلیه در ۲۴ ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی کشور نسبت به روز قبل از آن ۱۴.۷ درصد کاهش یافت.

رفت وآمد در محورهای مواصلاتی کشور ۱۴.۷ درصد کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در زمان حاضر به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع بقیه راه های مواصلاتی باز و آمد و شد خودروها به شکل عادی در جریان است.
    آخرین اطلاعات دریافتی از یک هزار و 736 دستگاه تردد شمار فعال درمحورهای برون ‌شهری، شمار خودروهای در حال رفت و آمد نسبت به روز قبل 14.7 درصد کاهش داشت که سهم وسایل نقلیه سنگین 14 درصد از این رقم بود.
    آزاد راه کرج - تهران و بلعکس در 24 ساعت گذشته بیشترین سهم رفت و آمد خودروها را از آن خود ساخت و پس از آن، آزادراه کرج - قزوین و بلعکس، جاجرود - تهران، آزادراه ساوه - تهران، تهران - پاکدشت و بلعکس، تهران - شهریار و آزادراه قم - تهران از دیگر محورهای پر تراکم بودند.
    محور رودان - بندرعباس (مسیررفت)، واقع در استان هرمزگان بدلیل ریزش کوه مسیر مسدود و هدایت بار ترافیکی ازمسیر برگشت به صورت دوطرفه امکان پذیر است و محور سی سخت - بیده ، واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به کوهستانی بودن و نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.
    همچنین مسیر آزادراه رشت- قزوین ( باند رفت- محدوده توتکابن به رودبار نرسیده به تونل نصفی )، واقع در استان گیلان بدلیل جلوگیری از وقوع رانش ناشی از اختلاف سطح ایجاد شده مسیر مسدود اعلام شده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم رستم آباد- رودبار انجام می شود.
    کمربندی دهلران- اندیمشک، واقع در استان ایلام بدلیل بارش شدید باران و آب گرفتگی مسدود و رفت وآمد از مسیر جایگزین داخل شهر دهلران انجام می شود و محور اولنگ - شاهرود ، واقع در استان های گلستان و سمنان تا اطلاع بعدی، بدلیل بارش شدید باران و آب گرفتگی مسدود است.
    محور فرعی رودبار - منجیل، واقع در استان گیلان تا دوم تیر ماه 95، بصورت 24 ساعته بدلیل اجرای عملیات احداث لوپ آزاد راه ، حدفاصل تا 12 کیلومتری این مسیر مسدود شده و آمد و رفت همزمان با اجرای عملیات، با رعایت احتیاط از مسیر جایگزین بزرگراه رودبار - منجیل انجام می‌شود.
    محور دماوند ـ فیروزکوه ، واقع در استان تهران تا 31 خرداد ماه روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت 8 الی 18 و روز چهارشنبه تا ساعت 14 هر هفته به غیر از روزهای پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیلات رسمی بدلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی پلیمری، حد فاصل جابان تا هنرستان کشاورزی آئینه ورزان، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.
    محور کرج - چالوس( کندوان)، واقع در استان های البرز و مازندران تا دوم تیرماه 95 روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت 8 الی 16 و روز چهارشنبه تا ساعت 12 هر هفته ، به غیر از روزهای پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیلات رسمی بدلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، حدفاصل تونل کندوان تا میدان امیرکبیر، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط عملی است.
    آزاد راه تهران - قم ، واقع در استان تهران تا دوم تیرماه امسال روزهای شنبه تا دوشنبه از ساعت 8:30 الی 17 و روز سه شنبه تا ساعت 12 هر هفته به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیلات رسمی بدلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل عوارضی تا پایان حوزه استحفاظی اداره راه و شهرسازی استان تهران، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور(یک سوم مسیر) انجام می‌شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو