فونیکسریمکسبهتام

اعمال قیمت‌های جدید از اول تیرماه

قیمت ۳ محصول ایران خودرو افزایش یافت

عصر خودرو- قیمت ۳ محصول ایران خودرو برای دومین بار در سال جاری افزایش یافت که قرار است قیمت‌های جدید از ابتدای تیرماه اعمال شود.

قیمت ۳ محصول ایران خودرو افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  فارس، ایران خودرو برای دومین بار در سال جاری قیمت سه محصول خود را افزایش داد و در قیمت‌گذاری جدید، نرخ این محصولات حدود 300 هزار تومان افزایش یافت.

    در قیمت گذاری جدید محصولات ایران خودرو، قیمت سمند LX مالتی پلکس 30 میلیون و 500 هزار تومان، پژو 206 تیپ پنج معادل 37 میلیون و 100 هزار تومان و پژو 405 دوگانه سوز 30 میلیون و 800 هزار تومان تعیین شده است.

    قرار است این افزایش قیمت از ابتدای تیرماه اعمال شود.

    قیمت قبلی سمند LX مالتی پلکس 30 میلیون و 283 هزار تومان، پژو 206 تیپ پنج 36 میلیون و 842 هزار تومان و پژو 405 دوگانه سوز 30 میلیون و 569 هزار تومان است که البته این قیمت ها مشمول کارت طلایی رایگان و دستگاه رهیاب رایگان نیز می‌شود.

    قیمت محصولات ایران خودرو ابتدای امسال در پی افزایش نرخ بیمه شخص ثالث افزایش یافته بود.

    قیمت جدید سه محصول ایران خودرو در شرایطی تعیین شده که طبق مصوبه شورای رقابت، قیمت پژو 405 دوگانه سوز 25 میلیون و 124 هزار تومان تعیین شده بود در حالی که در مصوبه ایران خودرو قیمت 30 میلیون و 800 هزار تومانی برای این خودرو تعیین شده است.

    در مورد پژو 206 با مشخصات تعیین شده در مصوبه ایران خودرو نیز قیمتی در مصوبه شورای رقابت مشخص نشده است.

    در خصوص سمند ال ایکس قیمت 25 میلیون و 988 هزار تومانی در مصوبه شورای رقابت تعیین شده اما قیمت این محصول با مالتی پلکس در مصوبه ایران خودرو 30 میلیون و 500 هزار تومان مشخص شده است.

    هرچند در مصوبه شورای رقابت آمده بود که به ارقام فوق الذکر، نرخ بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده و عوارض شماره گذاری و سایر خدمات اضافه می‌شود و همچنین به قیمت نهایی خودروهای بنزینی ایران خودرو 100 هزار تومان بابت الزام قانونی EOBD اضافه می‌شود،اما مشخص نیست اختلاف بین قیمت های تعیین شده تا چه حد با این مصوبه همخوانی دارد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو