فونیکسریمکسبهتام

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج-قزوین

بارش در استان گیلان

عصر خودرو- رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با تشریح آخرین وضعیت‌ راه‌های مواصلاتی کشور از بارش باران در اکثر محورهای استان گیلان خبر داد و گفت: ترافیک در محور کرج-قزوین سنگین است.

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج-قزوین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: طبق آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور هم‌اکنون در باند جنوبی آزادراه‌ تهران-کرج از پل فردیس تا پل کلاک و باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین از ذوب آهن تا پل فردیس ترافیک نیمه سنگین و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

    وی افزود: بر همین اساس در استان گیلان در اکثر محورها بارش پراکنده باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

    رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور بیان کرد: محور فیروزکوه محدود شمبله تا پل سلطانی تا 17 شهریور از شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت 7:30 تا 18:30 مسدود است و محور منجیل از روز گذشته تا 25 خرداد از 24 تا 5 صبح مسدود است.

    سرهنگ رحمانی مطرح کرد: محور هراز از پلور تا امام زاده هاشم و از گالری امامزاده هاشم تا رودهن از امروز تا 14 تیر از شنبه هر هفته از ساعت 7 صبح تا 17 به جز روزهای تعطیل مسدود است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط