فونیکسریمکسبهتام

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین:

سارقان حرفه ای در قزوین دستگیر شدند

عصر خودرو- جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سارقان حرفه ای خودرو و قطعات و لوازم داخل آن در شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

سارقان حرفه ای در قزوین دستگیر شدند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، سرهنگ سلمان امیری اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت خودرو و قطعات و لوازم داخل آن در شهرستان آوج و بوئین زهرا موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

    وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی دقیق سرانجام سارقان خودرو در شهرستان بوئین زهرا شناسائی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

    سرهنگ امیری بیان داشت: در این ماموریت سه نفر سارق دستگیر که در بازرسی از خودروی سارقان تعداد 193 عدد فلش، 59 عدد رم، 7 دستگاه سیستم صوتی و پخش خودرو، تعدادی باطری، گوشی موبایل و غیره  کشف شد.

    جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: سارقان پس از دستگیری به سرقت های خود اعتراف و ضمن تشکیل پرونده هر سه نفر سارق تحویل مراجع قضائی شدند.

    وی از شهروندان خواست توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا با شماره تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط