فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل کاوه دیزل:

با این شرایط سال آینده هم رنگ رونق را نمی بینیم

عصرخودرو: مدیرعامل کاوه دیزل معتقد است: بخشی از افت تولید خودروهای تجاری در سال گذشته مربوط به رکود کسب‌وکار در کشور است اما بیشترین دلیل کاهش را می‌توان به سن بالای ناوگان باری کشور و انجام نشدن تلاش‌های مثمر ثمر برای نوسازی این ناوگان دانست.

با این شرایط سال آینده هم رنگ رونق را نمی بینیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵:۰۰

    مسعود حسینی فر در گفتگو با «عصرخودرو» افزود: از حدود هفتادسال پیش تاکنون خودروهای باری قدیمی در حال تردد هستند و این انباشت کاهش تقاضا برای محصولات جدید و به‌روز را به دنبال داشته است.
    نماینده کامیون‌های سیسو در ایران در بخش دیگری از سخنان خود بازار سال جارى را همچنان راکد ارزیابی کرد و افزود: اگر روند کسب‌وکار و کمک‌های دولت برای نوسازی ناوگان فرسوده تجاری کشور بر همین منوال باشد نمی‌توان به ایجاد رونق در سال آینده نیز امید داشت.
    وی همچنین تأکید کرد: برای ایجاد رونق در این بخش حداقل 2 سال کار شبانه‌روزی نیاز است.
    حسینی فر در انتها نیز به نقش محصولات چینی در بازار خودروهای تجاری اشاره کرد و گفت: نمی‌توان گفت تمامی محصولات چینی کیفیت پایینی دارند، چه‌بسا که برخی از آن‌ها بسیار نیز باکیفیت هستند ، اما متأسفانه همچنان تنها برترى برخی خودروهاى چینى قیمت پایین آن ها است که عمدتاً باعث اغفال مصرف‌کننده کم‌تجربه بازار ایران می‌شود.
    گفتنی است شرکت کاوه دیزل نماینده انحصاری شرکت SISU فنلاند است و به زودی شاهد حضور این محصولات با کیفیت در ایران خواهیم بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم