فونیکسریمکسبهتام

نسل جدید موتور خودروهای چانگان دوستدار محیط زیست

عصر خودرو- شرکت چانگان در تولید محصولات خود از جمله خودرو Cs۳۵ با بهره گیری از سیستم جدید و بهینه BlueCore توانسته است گام بلندی در تولید نسل جدید موتور های پاک و کم آلاینده بردارد.

نسل جدید موتور خودروهای چانگان دوستدار محیط زیست
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، موتور های BlueCore  قوای محرکه ای است که از سال 2011 تولید آن آغاز شده و  آخرین دست آورد و نوآوری شرکت خودروسازی چانگان در بخش موتور و قوای محرکه خودرو است.

    استفاده از تکنولوژی BlueCore در تولید قوای محرکه خودروها سه ویژگی کلیدی و خاص داردکه می توان به  قدرت بالا ، آلایندگی پایین و صدای کم  موتور اشاره کرد.

    این قوای محرکه علاوه بر این سه ویژگی دارای فناوری های نوینی است که در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و در حفظ محیط زیست مؤثر است.

    بر اساس این گزارش شرکت چانگان در بخش قوای محرکه تعدادی از فناوری های روز از جمله   TEi،  i-GDI  و D-VVT را در خود دارد و موتورهای تولید شده در این شرکت طوری بهینه سازی شده است که برای سیستم های انتقال قدرت اتومات، دستی و دوکلاچ قابل بهره برداری است.

    این سیستم درون سوز یا احتراق داخلی  که در شرکت چانگان به صورت بهینه تولید شده،  قادر به صرفه جویی در مصرف سوخت به میزان 20 درصد نسبت به موارد مشابه و کاهش آلایندگی کربنی به میزان 40 درصد است بدون آن که از عملکرد و شتاب و قدرت آن کاسته شود.

    سیستم BlueCore در قوای محرکه خودرو Cs35  چانگان  موفق به کسب بالاترین استانداردهای آلایندگی کربن شده و در عین حال الزامات حفظ شتاب و عملکرد و پایین بودن صدا و ارتعاش را رعایت کرده است.

    از دیگر ویژگی های  قوای محرکه شرکت چانگان با سیستم BlueCore ، قابلیت استفاده در سیستم های هیبرید یا دوگانه سوز موتورهای برقی و بنزینی، موتورهای قابل شارژ با برق و خودروهای پیل سوختی است.

    گفتنی است خودرو CS35 از لحاظ  فنی نسبت به سایر رقبای چینی موجود در بازار(با محدوده قیمتی یکسان) برتری های قابل توجه ای دارد که از آن جمله می توان به نتایج بسیار مطلوب تست های آلایندگی خودرو CS35 در میزان گازهای خروجی HC، NOx وCO  ، بالاترین حداکثر سرعت به حجم موتور، مصرف سوخت بسیار مناسب (میزان مصرف سوخت 7 لیتر بر 100 کیلومتر می باشد) و حداکثر توان مناسب (اسب بخار/ دور در دقیقه): 123hp/6000 rpm  اشاره کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو