فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب عنوان کرد؛

ثبت شکایات از عملکرد پلیس راهور در تماس با ۱۹۷

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب گفت: شهروندان می توانند شکایت، پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس راهور را در تماس با شماره ۱۹۷ مطرح کنند.

ثبت شکایات از عملکرد پلیس راهور در تماس با ۱۹۷
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، سرهنگ مراد مرادی افزود: هر سازمان و نهادی برای موفقیت در مسیر رسیدن به اهداف و آرمان های خود نیازمند بررسی و شناخت نقایص و معایب موجود بوده تا با رفع آنها و هموار کردن مسیر با سرعت بیشتری به مقصد برسد؛ ضمن اینکه خیلی از اوقات تقدیر مردم از عملکرد صحیح و مثبت آن سازمان می تواند شتاب بیشتری به حرکت داده و نتایج مثبتی درپی خواهد داشت.

    وی ادامه داد:پلیس خدمتگذار نیز در راستای ارزیابی و ارزشیابی عملکرد سازمانی و ارزشیابی اقدامات و خدمات نیروهای  تحت امر در بخش های مختلف و همچنین شناسایی نقاط ضعف و قوت خود نسبت به ایجاد و راه اندازی مرکز نظارت همگانی (پلیس 197) اقدام کرد.

    سرهنگ مرادی گفت: این مرکز بعنوان پل ارتباطی شهروندان با مسئولان ناجا از سال 90 به منظور رضایتمندی افراد جامعه از بعد امنیت و آسایش، جامعه پذیری فعالانه و مثبت آحاد اجتماع، ظهور و شکوفایی پدیده متقابل در جامعه، تعامل گسترده مردم با پلیس و مسئولیت پذیری و مشارکت جویی شهروندان شروع به فعالیت کرد.

    وی ادامه داد: شهروندان می توانند هرگونه شکایت، انتقاد، پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس راهور را با تماس با شماره تلفن 197 یا حضور در هریک از پایگاه های مرکز نظارت همگانی ناجا مطرح کنند.مسئولان و کارشناسان حاضر و حاذق در مرکز نظارت همگانی نیز پس از بررسی و رسیدگی موضوعات، نتایج  بدست آمده و اقدامات انجام شده را در اسرع وقت به اطلاع شهروند مربوطه می رسانند.

    مرادی در ادامه با اعلام اینکه 197 را می توان نمادی از رعایت حقوق شهروندی در ناجا دانست و فرصتی برای همدلی و هم زبانی بین مردم و پلیس قلمداد کرد گفت : بنابراین توصیه می شود شهروندان قانونمدار و مسئولیت پذیر چنانچه هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد و شکایت و تقدیری از عملکرد پلیس راهور داشته با این مرکز تماس حاصل کرده تا پلیس بتواند با بهره گیری از نظرات آنها کارآمدتر به انجام وظایف و ماموریت های محوله پرداخته و رضایتمندی عموم مردم را به ارمغان بیاورد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو