فونیکسریمکسبهتام

پیش بینی مدیربازاریابی سایپا دیزل از آینده بازار خودروهای تجاری:

نقش محصولات چینی پررنگ‌تر خواهد شد

عصر خودرو- اجرایی نشدن درست برنامه خروج خودروهای فرسوده در کنار رکود کسب‌وکار مهم‌ترین دلایل کاهش فروش محصولات تجاری است.

نقش محصولات چینی پررنگ‌تر خواهد شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، مدیرفروش سایپادیزل با بیان این مطلب به خبرنگار «عصرخودرو» گفت: شکی نیست رکود کسب‌وکار، کاهش واردات و صادرات و به‌تبع آن کاهش میزان حمل‌ونقل کاهش شدید در کنار روند بسیار کند خروج خودروهای فرسوده 2 عامل اصلی کاهش فروش و فعالان بازار خودروهای تجاری است.

    ابوذر مصلحی اما درباره راهکار خروج از این رکود نیز اظهار کرد: اگر دولت در نوسازی ناوگان فرسوده و همچنین انجام دادن پروژه‌های عمرانی گام‌های مؤثری برندارد نمی‌توانیم نسبت به از بین رفتن رکود خوش‌بین باشیم، اما درصورتی‌که دولت بخواهد می‌تواند اقداماتی انجام دهد که در نیمه دوم سال جاری شاهد روزنه‌های رونق در این بازار باشیم.

    وی درباره حضور خودروهای چینی هم در بازار خودروهای تجاری گفت: خودروهای چینی با توجه به اینکه حدود 50 درصد قیمت محصولات اروپایی را دارند و اینکه در حاضر نیز کیفیت آنها بهبود زیادی داشته و بعضاً از قطعات اروپایی نیز بهره می‌برند، به نظر در سال‌های آینده نیز نقش مهمی در حمل‌ونقل بازی خواهند کرد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط